“voor herhaling vatbaar”

Een tafel reserveren
do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 46 Restaurants in Volendam
Beschrijving: Een belevenis om nooit meer te vergeten. Wij, Bart en Sander, zijn de twee trotse eigenaren van restaurant Pieterman en weten als geen ander hoe belangrijk het is om jezelf van tijd tot tijd eens flink te verwennen. Omdat wij je hier graag een handje bij helpen, bezorgen wij je, met onze jarenlange ervaring, passie en expertise, graag een ervaring die je nooit meer vergeet en waar je precies krijgt wat je verdient. Dat allemaal voor een behapbare prijs. Restaurant Pieterman, De thuishaven buiten huis.
4 weken geleden beoordeeld

Beste,
Ik wil jullie bedanken voor ons gezellige en lekkere diner afgelopen donderdag 12 september bij jullie genoten via WF Deals.
De bediening was alert, vriendelijk en luisterde goed, absoluut een compliment waard.
Alles was netjes en stijlvol ingericht, het zag er goed uit.
Het eten was heel goed en zeker voor herhaling vatbaar.
Mede dank zij jullie hebben wij een leuke avond gehad.
Bedankt en ga zo door
mvg J.R. uit Hoorn

9 september 2019 beoordeeld

Gisteravond een gezellige avond gehad bij restaurant Pieterman, wij hadden gekozen voor het arrangement met de Volendammer tapas met vele lekkere gerechten. Er was meer dan voldoende om uit te kiezen en de gerechten waren snel klaar gemaakt.

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is net helemaal vernieuwd en het is prachtig geworden! Het eten is heerlijk en door het concept van de Volendammer tapas kan je veel verschillende gerechten kiezen en proeven. De bediening is heel vriendelijk.

7 september 2019 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten! Ook grote pluim voor de zeer vriendelijke en attente bediening. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, we hebben hier gegeten met opa, oma kinderen en kleinkinderen. goede bediening, lekker eten en niet duur!

Reizigers die Restaurant Pieterman bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland
Volendam, Noord-Holland

In Restaurant Pieterman geweest? Deel je ervaringen!