“Zeer goede lunch op zonnig terras”
Beoordeling van Paviljoen Smit Bokkum

Paviljoen Smit Bokkum
Reserveren met
Paviljoen Smit Bokkum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Volendam
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een zonnige weekdag beland voor een lunch. Zeer mooie locatie op het terras aan het water. Salade met gamba's was overheerlijk!

Schrijf een beoordeling

10 april 2017 beoordeeld

Bij dit restaurant kun je kiezen uit een breed assortiment van verse visgerechten die zowel op traditionele als alternatieve manieren bereid worden. De kwaliteit is goed, hoewel niet uitzonderlijk, maar de plaats levert iets extra's op.

13 maart 2017 beoordeeld

Wij hadden hier voor een lunch op zondagmiddag gereserveerd, maar de reservering was blijkbaar niet gezien/er was niets mee gedaan. Gelukkig waren er binnen nog tafeltjes vrij, het terras zat helaas vol. Bediening vriendelijk, eten (kabeljauw) heerlijk. De bestelde koffie hebben we nooit gekregen.

9 maart 2017 beoordeeld

Als je van vis houd is dit de beste plek in Volendam. Bij mooi weer op een prachtig rustig terras aan het water. Jammer dat er maar één vlees gerecht op de kaart staat.

4 maart 2017 beoordeeld

Wij waren voor de tweede keer bij smit bokkum de eerste keer tijdens de wijnproeverij in maart 2016 was het eten geweldig.
De verwachting was dus hoog gespannen.
Maar het viel deze keer erg tegen de kaart was wel erg simpel en de visschotel als voorgerecht viel ons erg tegen je krijg een paar stukjes vis.
Hoe durven ze daar 23,-- per persoon voor te vragen.
De kaart was ook erg sober.
Wij zullen niet meer naar dit restaurant gaan om te eten.
Misschien nog wel eens naar het mooie terras met beelden tuin aan het water.

Reizigers die Paviljoen Smit Bokkum bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Paviljoen Smit Bokkum geweest? Deel je ervaringen!