“Vis!”
Beoordeling van Paviljoen Smit Bokkum

Paviljoen Smit Bokkum
Reserveren met
Paviljoen Smit Bokkum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Volendam
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 maart 2017 beoordeeld

Wij hadden hier voor een lunch op zondagmiddag gereserveerd, maar de reservering was blijkbaar niet gezien/er was niets mee gedaan. Gelukkig waren er binnen nog tafeltjes vrij, het terras zat helaas vol. Bediening vriendelijk, eten (kabeljauw) heerlijk. De bestelde koffie hebben we nooit gekregen.

Schrijf een beoordeling

9 maart 2017 beoordeeld

Als je van vis houd is dit de beste plek in Volendam. Bij mooi weer op een prachtig rustig terras aan het water. Jammer dat er maar één vlees gerecht op de kaart staat.

4 maart 2017 beoordeeld

Wij waren voor de tweede keer bij smit bokkum de eerste keer tijdens de wijnproeverij in maart 2016 was het eten geweldig.
De verwachting was dus hoog gespannen.
Maar het viel deze keer erg tegen de kaart was wel erg simpel en de visschotel als voorgerecht viel ons erg tegen je krijg een paar stukjes vis.
Hoe durven ze daar 23,-- per persoon voor te vragen.
De kaart was ook erg sober.
Wij zullen niet meer naar dit restaurant gaan om te eten.
Misschien nog wel eens naar het mooie terras met beelden tuin aan het water.

1 maart 2017 beoordeeld

Smit Bokkum ligt aan het begin van de dijk, gezellig ingericht restaurant, mooi uitzicht en (in de zomer) prachtig terras.
Heerlijk vis eten en ze hebben een eigen rokerij (dus alle gerookte vis vers uit de rokerij) Ook leuk is het kleine museum op de 1e verdieping, met gouden (of platina) platen van Jan Smit.
Al met al de moeite van een bezoek waard, wij zijn er in ieder geval vaste gast wanneer wij in Volendam komen.
ted kool

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten, het personeel weet wat er voorgeschoteld wordt en is vriendelijk! Het is een top locatie deze tijd van het jaar en 's zomers kan er op het terras gegeten worden.
Tip: ga na het eten nog even naar de zolderverdieping daar bevindt zich het palingsound museum. Leuk om even te gaan kijken!!

Reizigers die Paviljoen Smit Bokkum bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

Volendam, Noord-Holland

In Paviljoen Smit Bokkum geweest? Deel je ervaringen!