“het lekkerste visrestaurant op de dijk”
Beoordeling van Paviljoen Smit Bokkum

Paviljoen Smit Bokkum
Reserveren met
Paviljoen Smit Bokkum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Volendam
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 oktober 2016 beoordeeld

een prachtig uitzicht op de jachthaven en heerlijke visgerechten.
een klein voorgerechtje van paling en eigen gerookte zalm gaat er altijd wel in. Als hoofdgerecht had de griet onze voorkeur. Heerlijk gebakken precies zoals het moet!
Leuke bediening en echt gemoedelijk Volendams!
Een aanrader.
ted kool

Schrijf een beoordeling

18 oktober 2016 beoordeeld

Mooie lokatie waar men de volendammer paling zelf kan gaan proefen. Met heel mooi terras met uitzicht op het ijselmeer.

29 september 2016 beoordeeld

Het Paviljoen ligt mooi aan het water net even buiten het drukke gedeelte van Volendam. De bediening is vriendelijk. Wij hebben lekkere verse vis gegeten, maar vonden de prijzen er wel naar.
Boven het restaurant is de zolder omgetoverd tot een klein museum voor de liefhebbers van Volendamse muziek.

15 september 2016 beoordeeld

Op een woensdagavond spontaan uit eten, was gelukkig een tafel vrij. Verder was het restaurant totaal volgeboekt. Menukaart is geweldig, ruime keus. Zeker op het gebied van vis

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua eten, lunch, zeker een aanrader. Gerookte paling en makreel een aanrader. Eerder telefonisch contact gehad. Vroeg of ik afspraak moest maken....wanneer bent u van plan om te komen? Dinsdag....o op dinsdag is het niet druk een afspraak maken is niet nodig. Ik vraag waar ik kan parkeren....antwoord: bij de rood/witte paal aanbellen dan kunt u parkeren!
Kom is dinsdag 13-9. Bel bij de paal aan....geen antwoord, staat een bordje alleen in het weekend. Doorgereden om parkeerplek te vinden alles vol....terug en uiteindelijk de Marina gevonden om te parkeren. Een maal binnen vraag ik om de tour. Nee mevrouw die is er niet.....hoezo ik heb 2 weken geleden gebeld hierover! Jammer dan dat is alleen tijdens de vakanties ook het parkeren, alleen in de vakanties! De bedienende ober werd pissig op mij omdat ik vertelde dat ik dit belachelijk vond....waarom staat dat niet duidelijker op de site? En waarom reageert een ober, bedienende jongen, dat op mij en mijn Australische gasten af.....bizar!

Reizigers die Paviljoen Smit Bokkum bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Paviljoen Smit Bokkum geweest? Deel je ervaringen!