“volendam op zijn best”
Beoordeling van Paviljoen Smit Bokkum

Paviljoen Smit Bokkum
Reserveren met
Paviljoen Smit Bokkum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Volendam
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 maart 2016 beoordeeld

de naam smit bokking kenden we al uit de tijd dat de familie verse aal en gerookte paling vanuit de gang van een woonhuis verkocht.
Nu een prachtig restaurant aan het water, met een leuke collectie gouden platen van Jan en andere items die er een klein museum van maken.
Het eten (de vis) is voortreffelijk en de bediening vlot en zeer vriendelijk.
De moeite waard om de dijk even af te lopen naar het begin!

Schrijf een beoordeling

15 maart 2016 beoordeeld

Heerlijk vis eten in een mooie ambiance en mooi uitzicht op het ijselmeer. Je waant je in een gezellig rustig stuk

28 februari 2016 beoordeeld

Ik vond dit zeker een van de betere restaurants in Volendam. We hadden ontzettend aardige en vlotte bediening en we kregen ook een rondleiding met uitleg door de rokerij. Paling voorgerecht was heerlijk. Tarbot hoofdgerecht had meer smaak gemogen, ik vond het te flauw en het was wel het duurste gerecht op de kaart.

25 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bedrijfsuitje naar Volendam 2 keer hier geluncht en ook van de rondleiding genoten. Het enthousiasme voor het ambacht spat ervan af! Hier vangt, rookt en fileert men al 6 generaties topkwaliteit paling van de hoogste kwaliteit. Uiteraard staat deze op de kaart van het naastgelegen restaurant. Ook de andere producten uit de rokerij, zoals eendenborstfilet, zalmzijdes, makreel, Dorade of zeebaars munten uit door hun klasse. Neem voor de aardigheid eens kibbeling van kabeljauw. Zo hoort het! Wij komen graag terug! Liefst als het mooi weer is want het terras moet een waar feestje zijn. ..

20 februari 2016 beoordeeld

De gebakken stukken kabeljouw waren de lekkerste stukken vis die ik ooit heb gegeten.
Ook de tarbotfilet van mijn vrouw wn schoonzuster smaakten voortreffelijk. De bediening en service waren even goed. In een paar woorden een heel goed restaurant.

Reizigers die Paviljoen Smit Bokkum bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Paviljoen Smit Bokkum geweest? Deel je ervaringen!