“wijnproeverij op zijn volendams”
Beoordeling van Paviljoen Smit Bokkum

Paviljoen Smit Bokkum
Reserveren met
Paviljoen Smit Bokkum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Volendam
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 april 2015 beoordeeld

Donderdagavond 23 april waren we op de camperplaats in Volendam.
Bij toeval liepen we dit mooie restaurant binnen en vielen met ons neus in de boter.
Er was een wijnproeverij mede georganiseerd door slijterij de Stient uit Volendam.
De wijnen waren overvloedig aanwezig en ook het eten was fantastisch.
Dus als je wijn en eet liefhebber ben ga dan gerust eens naar dit prachtige paviljoen.
Ook het buiten terras is geweldig.
Kortom uitstekend.
En gezellige bediening goede sfeer een aanrader.

Schrijf een beoordeling

25 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een tip van een kennis zijn we in dit restaurant terecht gekomen. We werden heel vriendelijk ontvangen. Restaurant zelf heeft een charmant ouderwets interieur, en het restaurant heeft zicht op de jachthaven. Het eten (90% Vis) is heerlijk. De wijnen zijn ook erg goed. Elke medewerker waarmee we in aanraking zijn gekomen was erg vriendelijk en professioneel.

25 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Betere gerookte vis is er niet te krijgen! Top locatie, lekker aan het water en vriendelijke bediening!

9 maart 2015 beoordeeld

Hier heerlijk vis gegeten uit eigen rokerij, dit restaurant is een aanrader wat vis betreft. Gezellig restaurant aan het Ijsselmeer

• Sfeer
27 februari 2015 beoordeeld

De beste kabeljauw stukken (soort kibbeling). Geweldige sfeer en als het weer goed is lekker buiten zitten met zicht op de jachthaven.
Bediening is super en ze zijn erg vriendelijk.

• Sfeer

Reizigers die Paviljoen Smit Bokkum bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

Volendam, Noord-Holland

In Paviljoen Smit Bokkum geweest? Deel je ervaringen!