ribbedebie4
Limburg Province, België

Volendam

3,0 van 5 bollen4 dec 2023 beoordeeld
mooie omgeving als de werken gedaan zijn, en ook als de welness terug open zou zijn, wel een tegemoetkoming gekregen in de bar en in de parkeerkosten, waarvoor dank en ook drankjes in de bar
het ontbijt was maar povertjes, graag spek en ei erbij gehad
Datum van verblijf: december 2023
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Is er een probleem met deze beoordeling?
the exterior
  • ZenHotels.com
Pensieon Noemie's Pension House
eDreams
Gratis parkeren
the view from the living room.
1.0 km van Hotel Spaander, BW Signature Collection
0.0 km van Hotel Spaander, BW Signature Collection
Zwembad
Meer hotels in Volendam bekijken
Beoordeeld op 28 januari 2023

Goede locatie op de dijk. Binnenkomst van het hotel krijg je gelijk de mooie historie me wat een leuk sfeertje maakt. Het ontbijt was geldig. Enorm veel keuze.

Daarnaast hebben we genoten van de wellness. De wellness heeft alles en kunt daar heerlijk ontspannen.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 6 november 2022

Wij hebben heerlijk gegeten met z'n tienen in de Capiteins room. Geweldige bediening en hele aardige manager. Alles was in de puntjes geregeld. Komen zeker nog een keer terug. Bedankt voor de gastvrijheid.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 29 oktober 2022

Hotel was groter dan verwacht. Mooi oud gebouw, leuk ingericht met oud Hollandse meubelen en opzet. De kamer met terras was ruim maar gehorig. Kan ook niet anders in een oud gebouw. Kamer was netjes maar verouderd, hier en daar plekken op het tapijt en stukken uit het sanitair. Wel heerlijke bedden. Wifi ontvangst op de kamer was maar matig, er waren ook te weing stopcontacten, we moesten iets uittrekken om onze mobieltjes te kunnen opladen. Wat ook moeilijk was, niet voor ons maar voor iets oudere mensen die een kamer willen boeken, de opstap om in de douche te komen was wel heel hoog. Heerlijk ontbijt met ruime keuze, zelfs bubbels. We hebben er van genoten.

Beoordeeld op 22 oktober 2022

Super mooi en goed alles! Prachtig hotel, je kijkt binnen je ogen uit. Zeer Vriendelijk personeel. Perfect ontbijt en zo mooi aangekleed. Kamer leuk en netjes. Hwerlijk zwembad en sauna. Ik kom zeker nog een keer genieten hier!

Beoordeeld op 9 oktober 2022

vriendelijk personeel en schone kamer . alleen beetje kleine douchecabine ,maar wel een fijne douche diner en ontbijt waren voortreffelijk. bedden waren goed .het hotel is rolstoel vriendelijk ligging van het hotel is voor rolstoel gebruikers perfect .enige minpuntje is niet de parkeerplaats zelf en de kosten van deze parkeerplaats ,maar de bereikbaarheid