“Goede bediening slecht eten”
Beoordeling van Thirty5

Thirty5
Geclassificeerd als nr. 14 van 50 Restaurants in Volendam
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten dat de dames in de bediening super vriendelijk waren. Was het eten echt ver beneden niveau. We waren gegaan voor de cote de boeuf. Deze werd koud en onvoldoende gegaard op tafel geserveerd. We hebben deze nog terug laten gaan. Maar ook bij de poging tot opwarmen werd deze minimaal gewarmd terug op tafel aangeboden. Resultaat was dat we met 3 personen met lange tanden het hebben gegeten omdat we het maar overgoten hadden met de pepersaus. 1 persoon heeft alleen wat salade en friet gegeten. Heel erg jammer dit. Nogmaals de bediening was vriendelijk en top. Maar aangezien ook onze achterbuurten hun eten terug hebben gestoord omdat het niet goed was. Zegt in mijn ogen genoeg.

Datum van bezoek: juni 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen bij Thirty5 geweest. Het is elke keer erg lekker. Zowel op het terras als in het restaurant kan je gezellig zitten. De bediening is vriendelijk en vlot, zij weten je goed te adviseren wat lekker is en wat waar bij past. De gerechten variëren van burgers tot Japanse bites en lekkere vlees-, en visgerechten. Beste restaurant van de Dijk.

Datum van bezoek: juli 2021
21 juni 2021 beoordeeld

Super goed gegeten,

De oesters voortreffelijk en de tostada tonijn ,wat ‘n smaaksensatie. Zeeer zeker de moeite waard!!!!

Datum van bezoek: juni 2021
Bedank 1.128.888
20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We arriveerden half acht. Alles duurde lang. Van de 5 voorgerechten was er 1 lekker. Het hoofdgerecht kwam 16 minuten voor de gedwongen sluitingstijd COVID. Het hoofdgerecht cote the boeuf was 50% bot en vet. Toen we feedback gaven zei de eigenaresse dat ze al een fles wijn van de rekening had gehaald. Bij het afrekenen stond die fles er toch gewoon op. Tijdens het gesprek met de ene eigenaar bemoeide de andere eigenaar zich ermee. Deze was niet gediend van onze kritiek, hij riep ‘get the f… out of my restaurant’. Wat een dure koude douche.

Datum van bezoek: mei 2021
4 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed gegeten, heel verrassend. De oesters voortreffelijk en de tostada tonijn ,wat ‘n smaaksensatie.
Zeeer zeker de moeite waard!!!!

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Thirty5 bekeken, bekeken ook

Volendam, Noord-Holland

In Thirty5 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.