nikimo2016
Groningen, Nederland

Weekendje weg in eigen land

Beoordeling van Marinapark Volendam
4,0 van 5 bollen31 mrt 2024 beoordeeld
Mooie ruime hotelkamer met bad. Heerlijk ontbijt, ze serveren je aan de tafel. En komen regelmatig vragen of je nog iets wilt. Je kunt op de kamer koffie of thee zetten en in de minikoelkast staan 2 flesjes water. En rituals toiletartikelen in de badkamer.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 apr 2024
Hey!
Wat leuk dat je zo genoten hebt van jouw verblijf bij ons en dat er niets op aan te merken was.

Wat fijn dat je de hotelkamer ruim en mooi vond - onze verschillende accommodaties zijn inderdaad ontworpen voor comfort. En zo te horen heb je genoten van het ontbijt; ons team doet altijd hun best om het iedereen naar de zin te maken. Heerlijk hè, dat je op de kamer zelf koffie of thee kon zetten? Onze minibar met de koele drankjes en de Rituals producten in de badkamer zijn kleine extraatjes die we graag voor onze gasten verzorgen. We hopen dat je een onvergetelijke tijd bij ons hebt gehad!

We hopen je snel nog eens te zien!
Groetjes,

• Booking.com
  • Hotels.com
1.0 km van Marinapark Volendam
Zwembad
the view from the living room.
1.8 km van Marinapark Volendam
    • Booking.com
    0.0 km van Marinapark Volendam
    Meer hotels in Volendam bekijken
    Beoordeeld op 22 december 2023

Drama afhandeling. Slechte omstandigheden wanneer je annuleert. Draait alleen maar om geld. Niet klantvriendelijk. Hier niet boeken! Weinig diepgang en inlevingsvermogen. Niet tot een oplossing te komen, echt een geldklopperij.

Datum van verblijf: december 2023
    Hotel- cmanager, Owner van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2023

Hey,
    Dat je de tijd hebt genomen om ons een review achter te laten, dat waarderen wij.

Het spijt ons te horen dat je ervaring niet voldeed aan je verwachtingen. We streven naar een service die net zo gastvrij en vriendelijk is als de omgeving van ons vakantiepark, en het is jammer dat dit niet is wat je hebt ervaren. We nemen je opmerkingen serieus en zien dit als een kans om te verbeteren.
    Hoewel we niet kunnen veranderen wat er al gebeurd is, willen we je graag laten weten dat we continu bezig zijn om onze diensten en voorzieningen te verbeteren. Ons doel is altijd om een plezierige ervaring te bieden, waarbij de schoonheid van onze locatie wordt gecombineerd met comfort en kwaliteit. We zouden het fijn vinden als je ons in de toekomst nog een kans zou willen geven om te laten zien dat we jouw vertrouwen waard zijn.

Je bent altijd welkom bij ons voor een gegarandeerd betere ervaring.

Beoordeeld op 9 oktober 2023

En paar dagen verbleven op het Marinapark. Het was heel dicht bij de dijk van Volendam. Het huisje was armoedig. Prijs versus kwaliteit is niet goed in verhouding. Op nagenoeg alle muren zaten vlekken, vegen of beschadigingen. Keukenkastdeurtje hing scheef. Afzuikap was bruin aan de onderkant. In elke hoek vond ik spinnenwebben (en bijbehorende spin). Een aantal lampen deden het niet. Douchegordijn was bruin/roze vervuild aan de onderkant. Nergens zaten horren voor de ramen. Het huisje was wel ruim genoeg en de bedden lagen wel goed. Dekbedden waren schoon en wit. De prijs van het huisje vond ik te hoog voor wat je er voor kreeg.

Datum van verblijf: oktober 2023
    Hotel- cmanager, Owner van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Hoi!
    Zo leuk dat je ons een beoordeling achterlaat.

We zijn blij om te horen dat je de locatie van ons park dicht bij de dijk van Volendam waardeerde. Wat betreft de staat van het huisje, vinden we het jammer om te horen dat het niet aan je verwachtingen voldeed. We willen je verzekeren dat we regelmatig onderhoud en renovaties uitvoeren om de kwaliteit van onze accommodaties te waarborgen.

Het spijt ons te horen over de netheid van het huisje en de problemen die je hebt ondervonden. We zullen dit zeker bespreken met ons schoonmaakteam om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt verbeterd. Bedankt voor het benadrukken van de positieve aspecten, zoals de ruimte, de comfortabele bedden en de schone dekbedden.

Nogmaals bedankt voor je beoordeling.
    Groetjes en tot ziens,

Beoordeeld op 19 september 2023

Allereerst wil ik aangeven dat er niets mis was met het huisje. Alles was schoon en netjes en de bedden waren opgemaakt zoals gevraagd. De 1 ster review ligt niet aan de locatie of het huis maar aan de afhandeling van een vermeende overtreding.

Wij hadden een huisje geboekt en een deel van ons zat in de tuin, één rokende. Een beveiliger kwam langs, gaf aan dat blowen verboden was en kondigde aan dat wij het park moesten verlaten en dat anders de politie ingeschakeld werd. Er was geen ruimte voor gesprek en de beveiliger was binnen een minuut weg. Zijn naam wilde hij niet geven. Mijn zus en ik lagen al te slapen en werden wakker gemaakt.

Hij kwam later terug met een formulier. Gaf aan dat wij tot 23:30 (later verlengt naar 00:00) hadden om onze spullen te pakken. Dreigde nogmaals met de politie en vertrok weer binnen een minuut. We begonnen uit angst in te pakken. Het voelde onwerkelijk.

Ik heb in de tussentijd nog met hem en zijn collega proberen te praten maar tevergeefs (Ik moest ze zoeken). Regels zijn regels. Als hij, en ik quote, zijn uitspraak intrekt en wij een ravage maken van het huis dan wordt hij aansprakelijk gehouden. Waarom zouden wij ooit een huis vernielen? Waar baseerde hij deze uitspraken op?

Wij vragen ons af waar dit uiteindelijk goed voor is geweest. Wie is hiermee geholpen of beschermd?
    Wij zijn midden in de nacht (sommige van ons huilend) weggestuurd terwijl de mensen met rijbewijs niet in staat waren om te rijden. Je verwacht niet midden in de nacht ineens weg te moeten.

Had ons het voordeel van de twijfel gegeven, een waarschuwing gegeven, alleen de overtreder weggestuurd of had ons in de ochtend laten vertrekken. Het handelen van de beveiliger was zwart wit en niet situationeel gebonden. Hij deed zijn werk maar verloor daarin, naar onze mening, de menselijke maat uit het oog.

Wij komen al tientallen jaren in Roompot vakantieparken en hebben nooit eerder problemen gehad. De borg hebben wij niet terug gekregen. Diefstal, gezien de woning in topconditie was. Wij komen nooit meer terug.

Datum van verblijf: oktober 2022
    Hotel- cmanager, Owner van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2023

Estimada Ainhoa,
    Muchas gracias por dedicar un momento para compartir su opinión sobre el Pierre & Vacances Mallorca Deya.

Lamentamos mucho los inconvenientes que experimentó durante su estancia. Nos preocupa saber que encontró suciedad en los pasillos y en los ascensores. Apreciamos sus comentarios y nos aseguraremos de abordar este problema con nuestro equipo de limpieza.

En cuanto a la piscina, ocasionalmente puede cerrarse por eventos especiales, pero siempre tratamos de informar a nuestros huéspedes con anticipación. Sentimos mucho que el personal no haya sido amable durante su visita, trabajaremos en mejorar la calidad del servicio que ofrecemos.

Por último, nos disculpamos por las molestias causadas por otros huéspedes, entendemos que esto puede afectar su experiencia y tomaremos medidas para garantizar un ambiente más tranquilo en el futuro.

Le enviamos un cordial saludo.

Atentamente,

Beoordeeld op 23 juli 2023 via mobiele applicatie

Wat waren wij blijverast wat een prachtige hotelkamer.
    Prachtige badkamer met Rituals producten.
    Super goed groot bed ligt heerlijk.
    Airco op de kamer.
    Leuk teras op de 1e verdieping.
    En koelkast op de kamer met spa erin koffie (nespresso) en thee.
    En alles super schoon.
    En niet te vergeten het ontbijt.
    Voor ieder wat wils en alles super vers en heerlijk.

Datum van verblijf: juli 2023
    Hotel- cmanager, Owner van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2023

Dag Jolanda,

Jouw positieve beoordeling van jouw verblijf bij ons heeft onze dag gemaakt.

We zijn blij om te horen dat je zo tevreden was met je verblijf en dat je de hotelkamer, badkamer en het comfortabele bed zo waardeerde. Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van de Rituals producten en de Nespresso koffie op de kamer. Ook zijn we blij dat je ons ontbijt heerlijk en vers vond, we doen ons best om voor ieder wat wils te bieden.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog een ontspannen verblijf in ons vakantiepark!

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
    Houd je goed,

Beoordeeld op 9 juli 2023

Keurig kleinschalig hotel, op loopafstand van centrum Volendam. Winkel aanwezig. Mooie ruime, schone kamers, prachtige inrichting. Lekkere Nespresso-koffie en in de badkamer Rituals. Ontbijt perfect geregeld!!

Datum van verblijf: juli 2023
    Hotel- cmanager, Owner van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Dag Corine,
    Bedankt voor je mooie beoordeling.

We zijn blij om te horen dat je ons hotel als 'top' hebt ervaren en dat je de ruime, schone kamers en inrichting waardeerde. Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van de Nespresso-koffie en Rituals-producten in de badkamer. We zijn ook blij dat je het ontbijt perfect geregeld vond! Hoewel we geen restaurant in het park hebben, bieden we wel heerlijke barbecue- en gourmetmenu's aan, evenals feestelijke ontbijtpakketten die je kunt bestellen bij de supermarkt. Onze locatie op loopafstand van het centrum van Volendam is inderdaad een groot pluspunt, en we zijn blij dat je daarvan hebt kunnen profiteren.

Blijf niet te lang weg hé!
    Tot ziens,