Beoordeeld op 21 september 2020

Vanuit de buitenkant zeer mooi. Van binnen misten we toch wel enkele dingen

Pluspunten: goede bedden, fijne stoelen en indeling. De locatie was echt TOP!

Minpunten: Geen kleine handdoekjes op de wc´s en geen badmat in de badkamer. Veel spinnen en webben bij iedere raam en ook bij de ingang van het appartement. Relingen van balkons en trappen waren ook al tijden niet meer schoongemaakt en smerig.

Datum van verblijf: september 2020
Anne Hertogs, Eigenaar van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf op Marinapark Volendam niet geheel aan je verwachtingen heeft voldaan. De accommodatie dient te allen tijde schoon te zijn bij aankomst en wij vinden het dan ook vervelend om te lezen dat dit bij jou niet het geval was. Heb je dit ook bij de receptie gemeld, zodat zij de schoonmaakdienst direct langs konden sturen? Wij gaan in elk geval je bevindingen doorgeven aan het parkmanagement, om hier de nodige aandacht aan te besteden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Kaylee

Beoordeeld op 19 augustus 2020 via mobiele applicatie

Zwembad wat klein. Verder voldoende uitvalsmogelijkheden. Zwemmen bij Slobbeland of aangelegen strand of in het locale sportfondsenbad De Waterdam.

Voldoende restaurantjes, eigen supermarkt. Vriendelijk ontvangst en een jachthaven met een verhuurder van sloepen etc. Dicht bij de Dijk 10 min lopen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Roompot Vakanties, Eigenaar van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Bedankt voor je positieve review!
Wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk hebt genoten van ons park en van de omgeving. Marinapark Volendam is inderdaad een hartstikke leuk park met veel te doen in de omgeving :-)

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen op één van onze parken!

Beoordeeld op 13 augustus 2020

Netjes hotel op mooie locatie maar niet echt geschikt voor warme dagen: kamers hebben geen airco, geen fan en geen muggengaas voor de ramen. Ook jammer dat ze niet echt flexibel zijn: de familiekamers waren op dus ik moest voor mijn dochter van 18 een hele extra tweepersoonskamer boeken terwijl de kamers echt ruim zijn en er dus makkelijk een extra bed bij kon. Ik had ook geveaagd om een reservering voor het zwembad (ivm corona) en die had de receptie maar voor twee personen gedaan ipv voor de drie personen die op de reservering stonden. Viel niet meer te wijzigen ondanks dat de four bij het hotel lag waardoor we niet met zijn drieen ih zwembad konden. Omdatvmijn jongste dochter niet alleen kan betekense dat sus dat de oudste niet kon zwemmen. Checkout tijd is al om 10u, je kunt dan nog wel ih zwembad maar dus niet meer omkleden daarna op je kamer.

Datum van verblijf: augustus 2020
Roompot Vakanties, Eigenaar van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Bedankt voor je bericht.
Wat jammer dat je verblijf niet geheel naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor! Om teleurstelling in de toekomst te voorkomen gaan wij met jouw feedback aan de slag. Het is tenslotte ons doel om iedere gast een fijn verblijf te bieden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Charlotte

Beoordeeld op 11 juli 2020 via mobiele applicatie

Ipv onze vliegvakantie die door Corona niet mogelijk was voor een week een bovenwoning type VO4 COMFORT in Marinapark gehuurd.
Een week voor vertrek de kamersleutel toegestuurd gekregen en zo contactloos vrijdagmiddag gearriveerd.
Huis was netjes bij binnenkomst en we waren verbaast over de zee van ruimte! Heerlijke ruime woonkamer met uitzicht op de haven, ruime keuken met de nodige apparatuur ( wij misten wel een beetje een oven maar dat is luxe).
Dan de trap naar boven naar de twee ruime slaapkamers met twee losse boxsprings per kamer. De bedden slapen heerlijk alle ramen kunnen open dus genoeg ventilatie.
Een hele ruime badkamer met dubbele wasbak en douche. Aparte wc boven.
Wifi is wel een minpuntje aangezien we met vier personen waren en als we allevier tegelijkertijd op een device zaten dan was het lastig om de WiFi te behouden en bleef het af en toe weg! Zelf af en toe de router uitgezet maar dit is duidelijk een verbeterpuntje.
Zwembad is klein maar prima om even te vertoeven, in deze coronatijd moet je reserveren en precies op tijd aankomen ( niet te vroeg in ieder geval want dan moet je wachten tot je naar binnen mag)
Binnen 10 minuten wandel je naar de dijk en binnen 5 minuten naar het strandje.
Sloepje huren is ook mogelijk voor de deur!
De supermarkt Dirk zit op 5 wandelminuten vanaf het park.
Bus stopt ook over de weg om binnen 25 minuten bij Amsterdam centraal aan te komen!
Ook de Zaanse schans is op 25 auto minuten .
Kortom een heerlijk woning met genoeg mogelijkheden in de directe omgeving.

Datum van verblijf: juli 2020
Roompot Vakanties, Eigenaar van Marinapark Volendam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Hartelijk dank voor je review, Miranda.
Wat fijn dat je verblijf naar wens is geweest! Marinapark Volendam is inderdaad een erg leuk park met veel te doen in de omgeving. Wij zullen verder met jouw feedback aan de slag gaan, teneinde verbeteringen door te voeren. Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld.

Tot snel op één van onze parken!

Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Afgelopen midweek in jullie prachtige park geweest. Ik had een appartement VO6 comfort geboekt en wat zag het er prachtig uit! Het interieur is smaakvol ingericht, alles keurig op elkaar afgestemd en schoon. De boxspring sliep voortreffelijk.
Het uitzicht over de jachthaven was de meerprijs dubbel en dwars waard. Enig minpuntje was dat je zittend op het balkon niet naar de bootjes kon kijken door de brede spijlen, maar snap dat dit ook de privacy geeft. Ik heb een heerlijk verblijf gehad

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde alleen

Hartelijk dank voor je positieve review, Anita!
Wat fijn dat je verblijf zo goed naar wens is geweest! En wat heerlijk dat je uitzicht over de jachthaven had. Heb je verder nog leuke activiteiten ondernomen in de omgeving? Er is daar namelijk genoeg te doen!

Graag tot ziens!