Arnoud M
Stolwijk, Nederland

Vriendelijk en gemoedelijk

Beoordeling van Hof van Marken
4,0 van 5 bollen4 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Midden op Marken, het was even zoeken, en na een kort telefoontje kwam de eigenaar binnen 2 minuten. Kamers aan de kleine kant, maar verder prima. Ontbijtzaal, tevens huiskamer, gezellig ingericht. 'S nachts muisstil. Ontbijt was top! Vriendelijke en betrokken eigenaar.
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
    14.6 km van Hof van Marken
    14.9 km van Hof van Marken
    Meer hotels in Marken bekijken
    Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Een karakteristiek pand van bijna 120 jaar oud met authentiek ingerichte gemeenschappelijke ruimte op de begane grond. Hier hebben we ook prima ontbeten en super vriendelijk ontvangen door de Belgische eigenaar. De hotelkamer die wij hadden geboekte was de “grote” variant, echter voor ruim €120 viel dit toch wel wat tegen. Wellicht in lijn met de normen op Marken, nagenoeg alle huizen zijn tamelijk compact qua omvang.

Datum van verblijf: juni 2019
    Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons bezoek aan het Hof van Marken. Leuke eigenaren, lekker ontbijt, authentiek hotel... gewoon leuk en fijn.

Net geen volledig aantal punten, omdat de sterkte ook gelijk de zwakte was. Doordat het hotel zo authentiek is, staat ook alles Schots en scheef. Ook het bed. En de ramen, waardoor wij ze moeilijk open kregen. En dat was het enige minpuntje. Waar gaaaaaat het dan het over 😉.

Datum van verblijf: februari 2018
    Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

Midden in bizar dorpje Marken, waar de huizen bijna op elkaar staan en waar iedereen als hobby 'huisjes schilderen' heeft, staat een zeer prettig hotelletje. Niet teveel kamers. Een goed ontbijt en een betrokken eigenaar.
    Ideaal om naar toe te gaan in combinatie met een weekendje Amsterdam (ongeveer 20 km rijden).

Datum van verblijf: november 2016
    Beoordeeld op 23 augustus 2016

een statig huis, een aantal kamers, een steile trap, het klopt!
    Kamer 6 met uitzicht op het water.We voelen de geschiedenis die deze plek een hart geeft.De stoere balken , de mooie kledingkast en ook de kroonluchters gaan met jou naar de verleden tijd.
    een fijne plek om je hoofd leeg te maken , je te verwonderen en te genieten van het moment samen.

Kamertip: kamer 6 met uitzicht op de zee geeft je een veilig thuis gevoel.
    Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 14 mei 2016

Soort bruine kroeg in een modern jasje. Gezellige ambiance om even gezellig te borrelen. Een aanrader om bij een bezoek aan Marken even tot rust te komen in deze sfeer volle omgeving. Aparte inrichting in zwart/witte stijl

Datum van verblijf: mei 2016