“Klein maar erg verfijnd”
Beoordeling van Trattoria da Marco

Trattoria da Marco
Geclassificeerd als nr. 9 van 45 Restaurants in Lisse
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk echt Italiaans eten. Heerlijke wijn en vriendelijk personeel. Het is een heel klein restaurant en je moet echt reserveren voor een plekje.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier wezen eten op een vrijdagmiddag rond twee uur. Het restaurant was op dat moment leeg zodat wij de volle aandacht kregen van het personeel. Italiaans is de geprefreerde taal, maar Engels is ook goed te doen.
We begonnen met het gemengde voorgerecht voor drie. Bijzonder lekker en zeker een aanrader!
Daarna nog een carpaccio, spaghetti met tomatensaus en vlees (geen Bolognese!) en spaghetti met kokkels. Allemaal van bijzonder goede kwaliteit.
De citroentaart achteraf is anders dan je wellicht verwacht, maar zeker niet minder lekker.
De bediening was erg vriendelijk en de sfeer heerlijk ontspannen.
Onze (medium) hond mocht gewoon mee naar binnen.

Ben je in Lisse of in de buurt dan is deze Trattoria zeker het bezoeken waard!

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt traditioneel Italiaans restaurant met Italiaanse gezelligheid. Fantastische gerechten, alles heerlijk vers gemaakt. Goede wijnen. Een absolute aanrader!

23 februari 2018 beoordeeld

we vielen zo maar binnen op een donderdagavond en er was geen plaats meer. De eigennaar vroeg om 10 minute geduld te hebben om een tafel te krijgen. Hij rade ons aan het menu van de aanbieding te nemen (2 voor de prijs van 1). Heerlijk gegeten en prachtige wijn erbij, dankzij de mooie aanbieding was de rekening ook nog leuk! Komen we zeker terug, maar dan wel reserveren.

19 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Marco. Pasta in parmezaan en goed vlees. Bediening in prima en de eigenaar bespraakt.

Reizigers die Trattoria da Marco bekeken, bekeken ook

Lisse, Zuid-Holland

In Trattoria da Marco geweest? Deel je ervaringen!