“Vooral als je een taartaanbidder bent”
Beoordeling van Het Tussenstation Lisse

Het Tussenstation Lisse
Geclassificeerd als nr. 16 van 44 Restaurants in Lisse
Keukens: Europees
13 maart 2017 beoordeeld

Dan is het hier goed toeven. De diverse koffie's: smakelijk. De kaaspotjes: mmmmm. De salades: errug lekkur! De taarten: grote klasse. De bediening: gezellig. De sfeer: gemoedelijk. Jammer dat de toegankelijke terrassen op het oosten liggen.

6 maart 2017 beoordeeld

Het oude station van Lisse heeft nu een restaurantje waar je heerlijk kunt lunchen. Alles wat je lekker vindt is er te bestellen. Interieur is van voor de oorlog, maar hoort bij het station.

6 maart 2017 beoordeeld

Van een heerlijke lunch genoten bij dit voormalig stationnetje. De vorige keer was de sandwich heksenkaas al een toppertje, maar ik vond de sandwich met carpaccio deze keer nog lekkerder. Mijn vrouw koos de salade met kipfilet en deze is zeker aan te raden. De bediening is snel en aardig. Even tijd voor een kort praatje over de inrichting kan er altijd vanaf. Je waant je terug in de tijd. We gaan zeker terugkomen.

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 20 minuten op onze bestelling hebben gewacht zijn we weer gegaan opzoek naar een terras waar je wel iets krijgt.

25 mei 2016 beoordeeld

"De verloren koffer" is niet meer. Het Tussenstation met meerdere ruimten (ex-wachtkamers) is leuk ingericht en spreekt nog nadrukkelijk de sfeer van het "oude spoorwezen". De locatie is superpopulair bij fietsers en wandelaars en ligt op een steenworp afstand van de Keukenhof. Kijk even op de website voor de openingstijden. Wij waren onaangenaam verrast toen we op een zondagmiddag rond 5 uur binnenstapten en te horen kregen dat de zaak zo ging sluiten. Ik kan de locatie aanraden als tussenstop tijdens een fietsrit.

Reizigers die Het Tussenstation Lisse bekeken, bekeken ook

Noordwijkerhout, Zuid-Holland

In Het Tussenstation Lisse geweest? Deel je ervaringen!