“Perfecte koffie”
Beoordeling van Barista Cafe Lisse

Barista Cafe Lisse
Geclassificeerd als nr. 24 van 45 Restaurants in Lisse
Beschrijving: Ons doel was om een plek te creëren waar het ambacht van koffie maken en de huiselijke sfeer samen komen. Hieruit ontstond Barista Cafe. We zijn tegenwoordig vaak gehaast en hebben weinig tijd voor onszelf en voor elkaar. Het is belangrijk dat je aandacht aan elkaar besteedt. Daarom bij ons: een verwenmomentje onder het genot van een lekkere kop koffie, die iedereen verdient. Dit verwenmomentje kan voor iedereen op een ander moment van de dag zijn. Ons uitgebreide aanbod aan quality coffee, huisgemaakt gebak, verse sandwiches, borrelhapjes en smoothies laat je op elk moment van de dag genieten. De Barista staat voor je klaar!
12 mei 2017 beoordeeld

Op een prima lokatie met een aardig terras. Gevarieerde kaart met leuke gerechten. Service vriendelijk en netjes.

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig café, geschikt voor een lunch, uitstekende koffie.
De eigenaar vraagt regelmatig of alles naar wens is, oprecht aardig.
De lunch was gevarieerd en ruim voldoende. Een aanrader!

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast diverse koffievarianten, is dit een prima stek om te lunchen. Keuze uit vegetarische gerechten, vis of een vers fruitig drankje. Bediening is informeel correct. Wel veel herrie als de koffiebonen worden gemalen. Gewoon een leuke tent om te bezoeken.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk koffie, uitgebreide keuzes en ook uitgebreide smoothie keuze.
Voor even een tussenstop een heerlijke plek. Mede door het natuurlijke kleur gebruik in de moderne aankleding.

26 juli 2016 beoordeeld

Midden in het winkelcentrum Blokhuis een mooi terras voor eten en drinken. Mooie eenvoudige kaart.
Vlotte bediening

Reizigers die Barista Cafe Lisse bekeken, bekeken ook

In Barista Cafe Lisse geweest? Deel je ervaringen!