“Een waardering bij de Top 500 Beste Restaurants zou op zijn plaats moeten zijn!!!!”
Beoordeling van Vier Seizoenen

Vier Seizoenen
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Vier Seizoenen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Lisse
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2017 beoordeeld

Wat hebben wij begin September heerlijk genoten, gegeten en gedrongen in de 4 Seizoenen. Een oprechte ZOEN waard. een keurige ontvangst, jassen werden aangenomen, we werden geplateerd wat je niet meer veel tegenkomt. Uitgezonderd de *** restaurants. Advies om een Prosecco te drinken sloegen we vanzelfsprekend niet af. de keuzes waren : Terrine van Eenden lever, Salade Royale, Noordzee Scholfilet, Wilde Eenden borst extra punt frites met truffel mayo, begeleidt met een rode fles Barbera d'Alba 2013. Ter afsluiting: 3X Dessert Chef Menu en 1x Irisch Coffee. Een avond om niet snel te vergeten op Culinair niveau. Hartelijk dank.

3 september 2017 beoordeeld

Voor een bestuursdiner werd Restaurant De Vier Seizoenen gekozen.
Wat een goede keuze !

In het centrum van Lisse is het restaurant gevestigd, gratis parkeren in de directe omgeving, altijd handig.

mooie locatie, gezellig en sfeervol
prima ontvangst
hartelijke bediening, professioneel, kundig en gastvrij
wat een heerlijke gerechten !
gerechten zien er prachtig uit
Van aperitief tot aan de koffie genoten.

Goed restaurant met oog voor kwaliteit op alle vlakken. !!
Zeker een goede aanrader, als je op zoek bent naar een restaurant waar je goed kan eten, klassieke gerechten in een moderne uitstraling en een goede service.

Hier komen we zeker een keer terug.

- geen

30 augustus 2017 beoordeeld

Heb voor een zekerheid gekozen voor de verjaardag van mijn vrouw, geen nieuwe dingen uit proberen maar gewoon lekker en goed eten bij de 4 seizoenen. Heerlijke salade royal vooraf en een zeer goede bavette als hoofdgerecht. Hierbij heerlijke wijn en een zeer goede bediening maakt zo´n avond helemaal af en je kan niet meer stuuk bij je betere helft. Ton en team weer bedankt voor een mooie avond.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gegeten met onze vrienden. Het vegetarisch voor en hoofdgerecht was buitengewoon goed.
Er staan prachtige gerechten op de kaart. Ik had zelf : kreeften soep, geweldig lekker en mooi geserveerd.
En daarna saltimboca: heerlijk en nog nooit op deze manier gegeten. Absoluut geweldig.
Alle tafelgenoten waren erg enthousiast.
Een echte aanrader.
Puntje van aandacht: de akoestiek in de serre: erg lawaaiig .
Tip: onder de tafels : schuimrubber " eier" rekjes zou al veel helpen.
de service was meer dan uitstekend door de gastheer zelf en zijn vrouwelijke assistente Khachaturian. Zoals het hoort en waar het in veel restaurants aan mankeert !
Super bedankt voor de heerlijke en gezellige avond

5 augustus 2017 beoordeeld

Een heerlijk 3-gangen keuzemenu gegeten op het gezellige terras.
Vooraf beiden een klassieke carpaccio maar dan ook precies zoals hij hoort, heerlijk zachte ossenhaas aangevuld met eendenlever krullen.
Mijn lunchpartner had als hoofdgerecht de parelhoen, die erg lekker was. Zelf had ik gekozen voor een vegetarisch hoofdgerecht met seizoensgroenten, ook zeer goed.
Als afsluiter een mini grand dessert die ik qua hoeveelheid gelukkig nog net op kreeg. ;-)

Reizigers die Vier Seizoenen bekeken, bekeken ook

In Vier Seizoenen geweest? Deel je ervaringen!