“Fantastisch lekker eten ”
Beoordeling van Mykonos

Mykonos
Geclassificeerd als nr. 3 van 44 Restaurants in Lisse
Keukens: Grieks
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is zeer leuk aangekleed in griekse stijl. Zelfs de radio/muziek is geheel grieks. Het eten is super lekker en je krijgt enorm veel. Enige minpunt is dat het restaurant erg rumoerig is. Voor de rest een zeer goed restaurant.

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben weer genoten van het eten bij Restaurant Mykonos in Lisse. Het eten was weer heerlijk en ruimschoots. Reserveren in het weekend is wel een must, want het zat weer helemaal vol.

31 oktober 2017 beoordeeld

Het is een tamelijk klein maar zeer sfeervolle restaurant. De bediening is zeer vriendelijk en het eten gewoon heerlijk! En lekker veel vind ik ook een pluspunt. Eigenlijk kan je het nooit opkrijgen, dat betekent dus zeker waar voor je geld krijgen. Ben hier al ongeveer 4 keer heen geweest en zal hier zeker nog vaker komen.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon bij ons in het dorp het beste Griekse restaurant effer. eten goed, sfeer goed, service goed kortom een aanrader voor iedereen. Nu al geboekt voor de kerstdagen.

27 oktober 2017 beoordeeld

Een goede uitgebreide kaart met alle mogelijkheden die je maar wil.
De mezes zijn uitzonderlijk lekker.
Wij hebben ze als voorgerecht genomen, maar zou als volledige maaltijd niet misstaan hebben.
Waanzinnige vleesgerechten. Bijzonder genoten.

Reizigers die Mykonos bekeken, bekeken ook

In Mykonos geweest? Deel je ervaringen!