“Heerlijk Thai gegeten!”
Beoordeling van La Fontana

La Fontana
Reserveren met
La Fontana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 45 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
14 maart 2018 beoordeeld

Blij verrast bij binnenkomst door de aangename (letterlijke) warmte en het vriendelijke meisje in de bediening. Het zag er zo gezellig uit zo in het donker buiten met alle lichtjes binnen. Het kille van een witte steriele omgeving was voor ons erg aangenaam en modern in ieder geval. Correcte - en snelle - bediening. Heerlijke Pinot Grigio rosé voor 3,65 per glas (niet groot, maar wel lekker). Appetiser vooraf van 4 stukjes brood met roomboter, olijven en aiioli , heerlijk. We konden kiezen tussen Italiaanse pizza waar we best zin in hadden, maar we hadden veel gelezen op Tripadvisor over dit restaurant en met hun (geslaagde) poging ook een Thai deel in ditzelfde restaurant op te zetten. Dit moesten we hoe dan ook proberen. En oh, wat hebben we geen spijt. Nog steeds vervullen de heerlijke smaken onze mond, zo maar uit het niets en vooral niet vervelend. We willen niets meer eten om vooral deze nasmaak niet te bederven! Ik zelf had de Nua Pad Prik Sod (biefstukreepjes in knoflook met pepers) met witte rijst en mijn man Kaeng Pla met gebakken rijst. Goddelijke stevige tarbot, goede portie en heerlijk van smaak. De biefstukreepjes waren ook super van smaak, maar kleinere portie helaas. De gebakken rijst bleek achteraf 2,50 extra te kosten en ook al (h)eerlijk van smaak, dit was niet duidelijk te vinden in de menukaart. Alles besproken met de allervriendelijkste chef, tevens eigenaar, en wat ons betreft tot een volgende keer! Het is een absolute aanrader!

9 februari 2018 beoordeeld

We gingen hier lunchen. We waren verrast dat je hier ook heerlijk Thais kunt eten. We namen de gamba’s. Prachtige lichte sfeervolle inrichting . Zeer aardig personeel.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist Thaise gerechten laten bezorgen.

Pad Thai kip & rode curry met kip.

Wat fantastisch dat la Fontana dit erbij heeft genomen, als echte Thai liefhebbers hebben wij echt super gegeten! Echt heerlijk! (Stiekem boven verwachting)

Jullie hebben er twee klantjes bij!

13 oktober 2017 beoordeeld

Voor de beste Italiaanse gerechten moet u uiteraard bij La Fontana te Lisse zijn. Overigens hebben zij een Thais menu toegepast binnen hun concept, wat ook uitstekend is. Er heerst hier altijd een gezellige sfeer, wat er mede mee te maken heeft dat zij goed op de wensen van de klant in kunnen spelen. Top, zeker een aanrader!

19 september 2017 beoordeeld

Delicious food. Kids usually choose Pizza Hawai,because they love pineapple and cheese. The bottom is perfectly thin and crisp. We have enjoyed the Saltimbocca. Great service, in short, great evening! Nice that they now have a choice of Thai food on the menu. Definitely something for next time!

Heerlijk gegeten. Kids kiezen meestal voor Pizza Hawai, want die zijn gek op ananas en kaas. De bodem is precies goed van dikte en lekker krokant. Wij hebben gesmuld van de Saltimbocca. Fijne service, kortom super avond!
En zo leuk dat ze nu ook Thailand te gast hebben met een klein menu. Zeker iets voor de volgende keer!

Reizigers die La Fontana bekeken, bekeken ook

In La Fontana geweest? Deel je ervaringen!