“Thai 👍👍👍👍👍”
Beoordeling van La Fontana

La Fontana
Reserveren met
La Fontana is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 45 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist Thaise gerechten laten bezorgen.

Pad Thai kip & rode curry met kip.

Wat fantastisch dat la Fontana dit erbij heeft genomen, als echte Thai liefhebbers hebben wij echt super gegeten! Echt heerlijk! (Stiekem boven verwachting)

Jullie hebben er twee klantjes bij!

13 oktober 2017 beoordeeld

Voor de beste Italiaanse gerechten moet u uiteraard bij La Fontana te Lisse zijn. Overigens hebben zij een Thais menu toegepast binnen hun concept, wat ook uitstekend is. Er heerst hier altijd een gezellige sfeer, wat er mede mee te maken heeft dat zij goed op de wensen van de klant in kunnen spelen. Top, zeker een aanrader!

19 september 2017 beoordeeld

Delicious food. Kids usually choose Pizza Hawai,because they love pineapple and cheese. The bottom is perfectly thin and crisp. We have enjoyed the Saltimbocca. Great service, in short, great evening! Nice that they now have a choice of Thai food on the menu. Definitely something for next time!

Heerlijk gegeten. Kids kiezen meestal voor Pizza Hawai, want die zijn gek op ananas en kaas. De bodem is precies goed van dikte en lekker krokant. Wij hebben gesmuld van de Saltimbocca. Fijne service, kortom super avond!
En zo leuk dat ze nu ook Thailand te gast hebben met een klein menu. Zeker iets voor de volgende keer!

23 augustus 2017 beoordeeld

Een zeer goed restaurant waar je heerlijk kunt eten het is een Italiaans restaurant de pizza's en de pasta's zijn top,met mooi weer kan men lekker buiten eten in een hele lokatie in het centrum van Lisse.

22 augustus 2017 beoordeeld

Als we te weinig tijd of energie hebben om uitgebreid zelf te koken, maar wel zin hebben in lekker eten, dan komen we soms hier terecht. Meestal is dat op een maandagavond. Het kan geen kwaad om even te kijken naar het dag- of weekmenu op het krijtbord. Daar kunnen hele lekkere of mooie gerechten tussen zitten. Of je nu houdt van verse pasta en pizza of een vlees dan wel visgerecht, het is eigenlijk altijd goed. We mogen zelf een fles wijn pakken uit het oude, houten wijnrek. Wij kiezen voor de biologische. Iets zwaardere rode wijn van Italiaanse herkomst. Mijn lief krijgt een precies goed gebakken tournedos met gorgonzola saus. Ik ben blij met de zwaardvis. De eigenaar biedt een drankje aan en we praten nog even na. Lekker, zo'n ontspannen maandagavond. Voldaan en met een goed gevoel naar huis.

Reizigers die La Fontana bekeken, bekeken ook

In La Fontana geweest? Deel je ervaringen!