“Uitstekende chinese tapas en japanse sushi”
Beoordeling van Dragon Town

Dragon Town
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 10 van 49 Restaurants in Lisse
Keukens: Chinees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Het is aan de prijs, maar dan heb je ook wat: prima restaurant, prettige bediening, (h)eerlijk eten. Wij eten hier regelmatig en het is altijd goed, nooit mindere kwaliteit gehad, of we nu gingen voor het all you can eat concept (vre-se-lijke benaming trouwens) of het a la carte: altijd constante kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben weer heerlijk gegeten via het thuisbezorgen van Dragon Town. Het eten was goed warm en ruim voldoende. De tijd van afleveren was conform zoals aangegeven. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld

Tafel gereserveerd voor vanavond, voor 3 personen. Zo’n chaos nog nooit mee gemaakt voor Tapas. Dik
1 uur zitten wachten, voordat iets te eten kwam . Mihoen was koud. ( heel kleine portie) we zijn weg gegaan. Drankjes afgerekend . Bedienend personeel was vriendelijk. Daar lag het niet aan. CHAOS in de keuken! Voor ons was dat nu de 2 keer, dat het slecht was! Geen aanbeveling . Eigenaar was niet aanwezig . Slecht , heel slecht!

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld

weer een keer chinese tapas gegeten, waren lekker, het duurde wel even eer de tapas werden geserveerd , drie kwartier en € 2,50 voor een fles lauw kraanwater hoort niet, toch ?
Je hebt recht op 4 rondes van elk 3 tapas maar na 2 rondes was het wel genoeg

Datum van bezoek: juli 2019
CoenS85, Online Marketing van Dragon Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Beste Dirk S,

Bedankt voor uw reactie. We doen er alles aan om het voor iedereen zo lekker mogelijk te maken. Naar aanleiding van deze reactie zullen we er wat aan gaan doen.

We hopen u snel weer terug te zien in ons restaurant!

Dragon Town

4 juni 2019 beoordeeld

Zeer matig restaurant, nare ervaring mee gehad (met klacht over eten gebeld, 18:00 uur, antwoord was: "Eigenaar ligt te slapen, kan niet antwoorden". Om 21:00 uur was excuus: "Eigenaar ligt te slapen, kan niet antwoorden".) Klachten kan je dus niet kwijt, grote kans dat eigenaar ligt te slapen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Dragon Town bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Dragon Town geweest? Deel je ervaringen!