“Prima”

Itoshii Lisse
Geclassificeerd als nr. 21 van 45 Restaurants in Lisse
Keukens: Japans
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de gerechten werden vlot geserveerd. Ambiance kan beter. Te veel licht en de kaarsjes op tafel werden niet aangestoken .
Er stond op deze avond te veel personeel in de bediening waardoor ze in de bekende val liepen dat ze meer aandacht voor elkaar hadden dan voor hun gasten.

4 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Itoshii Lisse is een populair restaurant. Dat blijkt wel uit het feit dat men met 2 shifts werkt en beide shifts op zaterdagavond vol zaten. Dit is dan ook meteen het enige minpuntje want het is er druk en dat is te horen! De snelheid waarmee de heerlijke sushi komt, lijdt daar echter niet onder. Je bestelling wordt door het vriendelijke personeel binnen no time op tafel gezet.

14 februari 2017 beoordeeld

Altijd goede sushi gerechten en snelle bediening. Handig bestellen met de tablets. Indien je met 4 personen gaat is een plek op de bankhoekjes het leukst.

13 februari 2017 beoordeeld

Nog steeds heerlijk avondje uit. Genoeg variatie, grote kaart, vlees, vis, gefrituurd, vega, sushi, yakitori, sashimi. Voor ieder wat wils. Bediening lekker vlot, houdt je tafel lekker opgeruimd. Bestelling met tablets, werkt leuk, zeker met gro(o)t(er) gezelschap. Vaak krijg je dan meerdere tablets. Sfeer relaxed, casual, maar wel even reserveren.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. We hebben al vele sushirestaurants door Nederland bezocht en het eten bij Itoshi in Lisse was echt van zeer goede kwaliteit. Een van de betere sushirestaurants naar ons idee. Alle warme gerechten waren ook daadwerkelijk warm en de sushi was echt vers. Soms was de rijst zelfs nog een beetje lauw, je kon echt merken dat het ter plekke werd gemaakt. De bediening was goed, het was een drukke zaterdagavond en het personeel moest aanpoten, daardoor soms wat langer wachten op de gerechtjes, maar dat maakte niet uit. De gerechtjes waren ook niet te groot van portie, precies goed, zodat er ook ruimte is om meerdere gerechten te proberen. Er was ook enorm veel keus en allemaal even lekker. Geen 5 sterren omdat we 1 van onze favoriete gerechtjes op de kaart misten: knoflookgarnalen. De reuze garnalen maakten echter een hoop goed, deze waren heerlijk! Verder mag de aankleding wellicht iets gezelliger, het staat erg vol en als het druk is vrij rumoerig. Ondanks dit kleine minpuntje was het een hele fijne avond met verrukkelijk eten, we komen zeker terug! Zelfs al moeten we er een half uur voor rijden :-)

Reizigers die Itoshii Lisse bekeken, bekeken ook

Nieuw-Vennep, Haarlemmermeer

In Itoshii Lisse geweest? Deel je ervaringen!