“Lekker gegeten, aardig en professioneel personeel, ongedwongen sfeer: prima restaurant.”
Beoordeling van Chique en Simpel

Chique en Simpel
Reserveren met
Chique en Simpel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 42 Restaurants in Lisse
25 mei 2017 beoordeeld

We begonnen op het terras met een borrel, het was mooi weer en er speelde een jazz bandje op het plein.
Toen we trek kregen zijn we naar binnen gegaan ook al was dat iets eerder dan de gereserveerde tijd, dit was geen probleem.
Beiden kozen we vooraf de tonijn en ikzelf had kabeljauw als hoofdgerecht, mijn partner had voor vlees gekozen (weet niet meer precies wat). Het smaakte allemaal even lekker.
Het toetje overgeslagen, maar als afsluiter gewoon een lekker kopje koffie met wat kleins erbij.
We komen hier zeker vaker terug.

Schrijf een beoordeling

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de AH bonnen een heerlijk 3 gangen menu gegeten . Zowel vis als vlees was lekker.
De bediening is super aardig. En belangrijk!! Je hoeft voor water niets te betalen!!

10 april 2017 beoordeeld

Prima gegeten bij Chique en Simpel. Onze keuze viel op de Côte de boeuf. Helaas, dat was niet meer in voorraad maar men raadde ons de Kalfslende aan. Vanuit de keuken kwam men het stuk vlees nog even aan tafel laten zien. Dat is leuk, want je hebt kontakt met de mannen uit de keuken. Voortreffelijke smaak, met name de combinatie met groenten in truffelsaus. Complimenten ook voor de ongedwongen wijze waarop het bedienend personeel met je omgaat.

6 december 2016 beoordeeld

Met de befaamde Albert Hein bonnen kregen we een menukaart met drie keuzes per gang (3 gangen) zondermeer waren alle gangen en alle keuzes (iedereen hadden wel iets anders) van uitstekende kwaliteit. Iedereen zeer tevreden. Wij zaten boven met een leuk uitzicht over het plein. De ober was vriendelijk en liet ons nooit lang wachten. Zeker de moeite waard.

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend,vriendelijke bediening en goede uitleg van menu en gerechten.4 gangen menu goed op smaak en goede variatie.Een aanrader dit restaurant.

Reizigers die Chique en Simpel bekeken, bekeken ook

In Chique en Simpel geweest? Deel je ervaringen!