“Heerlijk”
Beoordeling van Chique en Simpel

Chique en Simpel
Reserveren met
Chique en Simpel is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 44 Restaurants in Lisse
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de AH bonnen een heerlijk 3 gangen menu gegeten . Zowel vis als vlees was lekker.
De bediening is super aardig. En belangrijk!! Je hoeft voor water niets te betalen!!

10 april 2017 beoordeeld

Prima gegeten bij Chique en Simpel. Onze keuze viel op de Côte de boeuf. Helaas, dat was niet meer in voorraad maar men raadde ons de Kalfslende aan. Vanuit de keuken kwam men het stuk vlees nog even aan tafel laten zien. Dat is leuk, want je hebt kontakt met de mannen uit de keuken. Voortreffelijke smaak, met name de combinatie met groenten in truffelsaus. Complimenten ook voor de ongedwongen wijze waarop het bedienend personeel met je omgaat.

6 december 2016 beoordeeld

Met de befaamde Albert Hein bonnen kregen we een menukaart met drie keuzes per gang (3 gangen) zondermeer waren alle gangen en alle keuzes (iedereen hadden wel iets anders) van uitstekende kwaliteit. Iedereen zeer tevreden. Wij zaten boven met een leuk uitzicht over het plein. De ober was vriendelijk en liet ons nooit lang wachten. Zeker de moeite waard.

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend,vriendelijke bediening en goede uitleg van menu en gerechten.4 gangen menu goed op smaak en goede variatie.Een aanrader dit restaurant.

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na veel positieve reviews had ik hoge verwachtingen van het etentje die helaas niet waargemaakt zijn.
De amuse (aardappelprakje met teveel kruiden) was een aanfluiting, het voorgerecht (geitenkaas met twee stukjes gegrilde groente, allen koud) was redelijk en het hoofdgerecht (gamba's met wat taugé) was smaakloos en zeker niet vers... De smaken waren vlak.
De ambiance (wij zaten boven) viel me ook tegen qua inrichting en indeling.
De koffie was overigens wel lekker.
Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Chique en Simpel bekeken, bekeken ook

In Chique en Simpel geweest? Deel je ervaringen!