“Heel veel lekkers!”

Vermeer Patisserie & Chocolaterie
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Bakkerijen in Lisse
Keukens: Deli
18 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijke gebakjes, de lekkerste tompouce, top taarten en zoute koekjes .... Maar ook de oliebollen zijn goed. Van mij krijgen ze een dikke 10!

24 augustus 2016 beoordeeld

Hoge kwaliteit gebak, taarten en chocola uit eigen bakkerij. Helaas geen konditorie waar je lekker koffie kan drinken en gebak kan eten. Dan moeten ze de buren kopen, maar dat is een verkeerde coffeshop.

25 juli 2016 beoordeeld

We hebben hier enige keren gebak en taarten gehaald. Elke keer weer een feestje, je zou je dieet er voor opgeven

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal geweldig en heerlijk. Ik belde de dag dat ze geslaagd was en kon de taart al ophalen. Superservice. Gebak is het lekkerste van de bollenstreek

23 maart 2016 beoordeeld

altijd heerlijk gebak en zoutjes.
de verjaardagstaart voor de kleinzoon met dino zag er mooi uit,
er lag een folder van de boven de zaak gevestigde B&B, ziet er geweldig uit

Reizigers die Vermeer Patisserie & Chocolaterie bekeken, bekeken ook

In Vermeer Patisserie & Chocolaterie geweest? Deel je ervaringen!