“Onverwachts mooie avond”

Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 augustus 2017 beoordeeld

Als vrienden komen logeren, dan eten die het liefst bij DOH. We hebben niet gereserveerd, maar wagen het erop. Lisse oogt verlaten, maar hier is het druk. Gelukkig kunnen we nog aanschuiven op het terras. Wat de heren eten is geen verrassing: die zijn dol op het vlees. Steak tartare, dry aged USA beef. Altijd goed. Ik kies voor de catch of the day - een aanrader! Wat geserveerd wordt, overtreft de verwachting. Prachtige moten vis, precies goed gegaard, op heerlijke paella met een gamba. Het bord met zorg opgemaakt. Als het weer dan opknapt en de eigenaar gastvrij nog 2 lekkere flessen rode wijn opentrekt, wordt het onverwachts een mooie avond...

Hans41955, Eigenaar van Restaurant&lounge DOH, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Hallo Mevr. Oosthoek, wat een prachtig verhaal, daar zijn wij trots op. Bedankt en tot snel hopelijk. Groet team DOH.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet bekend zijnde in Lisse maar op zoek naar een leuk restaurant kwamen wij bij toeval DOH tegen. Wat ons betreft een gouden toevalstreffer. Prima bediening in een hele leuke sfeer. We waren wat vroeg, dus eerst een glaasje op het terras. Omdat er een stevige wind stond, toen naar binnen verplaatst voor de maaltijd. Een erg sfeervol restaurant. Helaas kwam halverwege aan de tafel achter ons een vrij luidruchtig gezelschap zitten, maar dat is niet te voorkomen. Als gast iets meer rekening houden met andere gasten zou wel zo netjes zijn.
Een mooie kaart met heerlijke gerechten, een driegangenmenu en de vis van de dag. Voldoende keuze.
Het eten was echt voortreffelijk. De wijngaardslakken waren heel verrassend en heel erg lekker. Bij het hoofdgerecht werden de bavette en de zeeduivelbiefstukjes heel mooi opgediend en heerlijk van smaak. Beiden toppers.
Alles werd in een rustig tempo geserveerd, dus prima voor een lekkere gezellige avond. Dit restaurant is dus zeker een aanrader.
Misschien toch een klein puntje van kritiek. Het blijft mij storen dat het in een aantal restaurants nog steeds niet mogelijk is gewoon een kan kraanwater te bestellen. Ook dat hoort naar mijn mening tot goede service.

Hans41955, Eigenaar van Restaurant&lounge DOH, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Hallo Arthur, wat een fijne reactie. Daar doen wij het voor, de gast verrassen en een mooie avond bezorgen. Leuk dat u bij ons was, heel graag tot een volgend bezoek.
Groet team DOH.

8 juli 2017 beoordeeld

We hebben hier gegeten en ervan genoten. Prima tournedos uitstekend bereid en prachtig rose van binnen. Ook de voorgerechten Carpaccio en escargos streelde je tong. Afgesloten met een Franch coffee en een toetje van chocolade, uitstekend.

Hans41955, Eigenaar van Restaurant&lounge DOH, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Heel erg bedankt Henk voor de mooie woorden.
Daar worden wij als team blij van, dit is waar je
het voor doet. Blije gasten.
Bedankt namens team DOH.

7 juli 2017 beoordeeld

Eten niet voor niets regelmatig in DOH. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel en gerechten zijn altijd heerlijk ! Regelmatig wisselende menukaart wat steeds weer verrassend is. Hip en trendy inrichting en ongedwongen sfeer, alles altijd tot in de puntjes verzorgd. In de zomer een heel gezellig terras waar je tot laat in de avond nog heerlijk kan blijven zitten. Bediening altijd vriendelijk en gezellig. Absolute aanrader !

Hallo Caroline, wat een leuke en mooie recensie. Heel erg bedankt.
Namens team DOH, we doen het heel graag.

30 juni 2017 beoordeeld

Helaas moet ik voor de vierde maal mijn ongenoegen uit spreken over de houding van de eigenaar.
Zal zijn sporen verdiend hebben maar is nu bezig om zo snel als mogelijk is zijn naam geen eer meer aan te doen.

Het is mijn laatste maal geweest en zal mijn mening over DOH niet onder stoelen of banken steken,jammer.

Hans41955, Eigenaar van Restaurant&lounge DOH, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Deze mensen hebben vanaf moment 1 de sfeer verpest door constant te zuren over leidingwater dat ze niet kregen. Direct te dreigen met internet, wat ze nu ook overal doen, walchelijk! Wij hebben een beleid en dat geld voor iedereen. Bewust hebben wij deze gasten meer dan fantastisch geholpen, perfect eten, super bediening, gratis cava voor de verjaardag, gezongen aan tafel, niets hielp, ze bleven zeuren tot en met de afrekening. Te duur!! €.42,50 per persoon. 3 gangen incl alle drankjes. Deze gasten wil je echt niet in je restaurant. Onmogelijke mensen die meer dan onredelijk waren. Wij hebben 100% gegeven, ze hebben helaas zelf hun avond totaal verpest. Het spijt ons voor de jarige, het heeft niet aan ons gelegen.

Reizigers die Restaurant&lounge DOH bekeken, bekeken ook

Lisse, Zuid-Holland

In Restaurant&lounge DOH geweest? Deel je ervaringen!