“Aanrader”
Beoordeling van Trattoria Panini

Trattoria Panini
Geclassificeerd als nr. 3 van 47 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Wij zijn een klein ambachtelijk familiebedrijf, dat streeft naar de pure en zonnige smaak van de Italiaanse keuken, in al zijn eenvoud. Nagenoeg al onze gerechten worden op authentieke wijze in eigen keuken bereid. Iedere dag opnieuw worden deegballen met de hand gekneed, gevormd en gebakken tot pizza’s en ciabatta’s. Kilo’s knoflook,basilicum en pijnboompitten worden in onze keuken vermalen tot heerlijk geurende verse pesto. Van soepen, sausen en sambal tot aan de tiramisu, alles huisgemaakt volgens traditioneel Italiaans recept en met uiterste zorg en de beste ingrediënten. Zo weten we zeker dat er niets inzit wat er niet in hoort. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan wij voor, en dat proef je! Buon Appetito!
25 augustus 2022 beoordeeld

Wij eten hier regelmatig, onze ervaringen zijn super!
Bediening is altijd prima, vriendelijk maar ook meedenkend…
Heerlijk eten echt een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2022

28 juli 2022 beoordeeld

Samen met mijn dochter heerlijk geluncht. De bediening is vriendelijk en denkt mee met de klant. Wij zouden eerst binnen lunchen, maar mochten vanwege het weer ook buiten eten. Genoten van heerlijk en rijkelijk belegde ciabatta broodjes. En echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2022
27 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek Italiaans restaurant met mooie gerechten. Ondanks dat het erg druk was, was de bediening erg vriendelijk en gastvrij. Drie gangen gegeten met 4 personen. Alles was echt heerlijk. Ook de wijnen zijn goed. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2022
4 mei 2022 beoordeeld

prima bediening en smakelijke kippensalade en Italiaans stoofpotje De huiswijn was van goede kwaliteit. Comfortabel gegeten op het terras met verwarming .

Datum van bezoek: april 2022
14 april 2022 beoordeeld

Heerlijk geluncht, vriendelijke bediening. Lekkere ciabatta broodjes met verrassende beleg combinaties. Tonijnsalade was top.

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Trattoria Panini bekeken, bekeken ook

Aalsmeerderbrug, Noord-Holland

In Trattoria Panini geweest? Deel je ervaringen!