“In het hartje van Lisse dit restaurant”
Beoordeling van Trattoria Panini

Trattoria Panini
Geclassificeerd als nr. 2 van 45 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Wij zijn een klein ambachtelijk familiebedrijf, dat streeft naar de pure en zonnige smaak van de Italiaanse keuken, in al zijn eenvoud. Nagenoeg al onze gerechten worden op authentieke wijze in eigen keuken bereid. Iedere dag opnieuw worden deegballen met de hand gekneed, gevormd en gebakken tot pizza’s en ciabatta’s. Kilo’s knoflook,basilicum en pijnboompitten worden in onze keuken vermalen tot heerlijk geurende verse pesto. Van soepen, sausen en sambal tot aan de tiramisu, alles huisgemaakt volgens traditioneel Italiaans recept en met uiterste zorg en de beste ingrediënten. Zo weten we zeker dat er niets inzit wat er niet in hoort. Kwaliteit en vakmanschap, daar staan wij voor, en dat proef je! Buon Appetito!
17 november 2017 beoordeeld

Heerlijk eten zeer goed personeel de bediening is top,echt een zeer goed Italiaans restaurant met een lekker Italiaans biertje of een glaasje naar keuze.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergoed restaurant waar je in een uiterst prettige ambiance kan genieten van een heerlijk hapje!!!

6 september 2017 beoordeeld

Voor een lekkere pasta of een heerlijke pizza ben je hier op het goede adres. Bij mooi weer kun je midden in het dorp buiten zitten

23 augustus 2017 beoordeeld

Deze Italiaanse 'Panini' doet zichzelf met de naam eigenlijk tekort. Want hoewel wij er vooral voor de lunch komen, serveren ze veel meer dan alleen Italiaanse broodjes. Je kunt er ook prima pasta eten, piza, soepen of salades.Deze zaak had overal kunnen staan en dat is bedoeld als een compliment. Ik doel op de Internationale uitstraling. Zo'n Italiaan had je ook kunnen treffen in een hippe wijk in New York of een andere wereldstad. De uitstraling is vrolijk eiegentijds Italiaans, mede ingegeven door de jeugdige crew die met flair de bediening en de bereiding op zich neemt. Bezorgscooters rijden af en aan en je kunt er gezellig zitten op het terras. Een echt goede espresso, Italiaans bier, wijn en water maken de beleving compleet. Little Italy, maar dan in Lisse. De gerechten zijn vriendelijk geprijsd. Goed adres voor een lunch of diner Italian style.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
Aardige bediening.
Wel vooraf reserveren!
Aanraders zijn toch echt de pizza's, die voor je neus bereid worden.
Heerlijk Italiaans biertje erbij en je bezoek kan niet meer stuk.
Vergeet bij het afrekenen niet een gekleurd mintsnoepje mee te nemen!

Reizigers die Trattoria Panini bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In Trattoria Panini geweest? Deel je ervaringen!