“Diner”

20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 49 Restaurants in Lisse
Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: In Lisse aan de Heereweg 487 vindt u het heerlijkste geheim van de Bollenstreek: "Ristorante da Fabio!" Kom genieten van de lekkerste specialiteiten die de Italiaanse en de Sardijnse keuken te bieden hebben. De ambiance is er gezellig en gemoedelijk. "Het geeft u een waar Italie gevoel"
4 weken geleden beoordeeld

Weinig keuze uit hoofdgerechten, hoge prijs voor een kleine portie. Diner-cadeau kaart werd niet geaccepteerd, omdat de eigenaar niet aanwezig was met een app? Personeel is vriendelijk. Kortom zeer matig, komen hier zeker nooit meer terug.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Alsof je in een klein dorpje in Italië een plaatselijke ristorante binnenstapt. Je bent gelijk in de stemming. Geen moeilijke menukaart, maar gewoon een bord aan de wand waarop allerlei lekkernijen vermeld staan. De uitleg van Fabio erbij en het water loopt je in de mond. Prima menu van 3, 4 of 5 gangen. Topgerechten, de klassiekers maar ook wat originele gerechten. Heerlijke wijn erbij en smullen. Alles gebracht met Italiaans temperament en stijl. Heerlijk!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijk gegeten! Zo echt en puur allemaal! Top kok! Vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellige sfeer, goede parkeergelegenheid! Kortom TOPRESTAURANT!!!

24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

ECHT SUPER!
Alles huisgemaakt en vers en dat proef je.
(van ‘t brood t/m koekjes bij de koffie)
Echt verrukkelijk!
Ook onze kinderen hebben zeer smakelijk mee zitten smullen van alles wat we besteld hadden en vonden ‘t net als ons allemaal even lekker!
Heerlijke wijnen, erg fijne bediening en een gezellige huiselijke sfeer.
Wij vinden dit ‘t lekkerste en gezelligste restaurant van de bollenstreek en omgeving.
Komen absoluut vaker terug!!

16 februari 2019 beoordeeld

Veruit de meest erbarmelijke restaurant ervaring die ik ooit heb gehad.
Bediening was ontzettend traag, het eten was incompleet (wel nog steeds de volle prijs rekenen), het brood wat we vooraf kregen was duidelijk oud, het ophalen van de borden duurde erg lang ondanks dat het erg rustig was en de ober de hele tijd uit zijn neus zat te eten. daarbij was de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht.
Was dan ook achteraf niet verassend dat het restaurant op een zaterdag avond(!) half leeg was.
Na het eten erg misselijk geworden, van zowel de service als het eten.
Hier kom ik nooit meer terug en ik adviseer iedereen om hetzelfde te doen.

Reizigers die Da Fabio bekeken, bekeken ook

In Da Fabio geweest? Deel je ervaringen!