“Heerlijk gegeten.”

Caretaria Brasserie Family
Geclassificeerd als nr. 25 van 43 Restaurants in Lisse
Keukens: Nederlands
19 augustus 2017 beoordeeld

We eten regelmatig bij Family. Het is er gezellig en het eten is top. Toch had ik
vandaag twee kleine kritische puntjes bij mijn eten, meer bedoelt als tip dan als echte kritiek, want dit restaurant is - nogmaals - een aanrader. En als ze vragen: "Wilt u frites of gebakken aardappeltjes", ga dan altijd voor de ongeëvenaarde gebakken aardappeltjes. Want die heb ik nog nooit ergens zo lekker gekregen als hier, elke keer weer. Hulde aan de aardappelbakker. :-)

Ik bestelde vandaag de "beef cesar salade". Ik had op de kaart gekeken naar de ingrediënten. Bij een aantal maaltijdsalades stond vermeld dat er tomaat in zat. Bij deze niet. Omdat ik niet van (rauwe) tomaat houd heb ik voor deze salade gekozen. Helaas trof ik toch allemaal stukjes tomaat aan in de salade. Geen ramp, maar wel jammer. "Vermeld het op het kaart, of doe het er niet in", zou ik zeggen. Ik ben nu aan het tomaatvissen geweest, wat nog niet meeviel, doordat er ook stukjes rode paprika in de salade zaten.

Ook bestelde ik een baconburger. Meer gegevens dan de naam vond ik niet op de kaart. Waarom bestel je een baconburger en niet een gewone hamburger? Dat is natuurlijk vanwege de heerlijke zoute smaak van bacon. Wat schetste mijn verbazing? De burger was overgoten met zoet-pittige chilisaus waardoor er van de smaak van de bacon helemaal niets meer overbleef. Chilisaus is heerlijk, maar bepaald niet subtiel en naar mijn smaak veel te heftig voor een baconburger. Volgende keer graag gewoon mayo en / of ketchup o.i.d.

15 november 2016 beoordeeld

Heerlijk - indien nodig verwarmd - terras. Grote kaart. Helaas niet veel keuze aan lekkers bij de koffie 's morgens. Erg druk tijdens lunch.

15 maart 2016 beoordeeld

Gekozen als 4e beste van nederland zegt al genoeg over de kwaliteit en de betrokkenheid van het personeel
Buiten Snacks zijn er ook heerlijke gerechten te kiezen

29 januari 2016 beoordeeld

Fijn restaurant om met de kinderen lekker te zitten. Fijne bediening en fijn sfeertje. Eten is niet heel geweldig. Een simpele schnitzel zou beter kunnen.

4 januari 2016 beoordeeld

Deze horeca gelegenheid heeft een brasserie en een snackbar gedeelte. Veel mogelijkheden goed producten en redelijk geprijsd bediening prima.

Reizigers die Caretaria Brasserie Family bekeken, bekeken ook

In Caretaria Brasserie Family geweest? Deel je ervaringen!