“Weergaloos”
Beoordeling van Grand Cafe A-muze Lisse

Grand Cafe A-muze Lisse
Geclassificeerd als nr. 13 van 42 Restaurants in Lisse
26 oktober 2017 beoordeeld

Ik ben niet snel heel erg enthousiast over een restaurant, maar de lunch die mijn vrouw en ik vandaag nuttigde bij A-muze was echt weergaloos lekker. Ik bestelde een geitenkaassalade. Mijn vrouw bestelde een broodje met warme beenham. Beide gerechten waren subliem. Vooral de verrassende combinaties in de salade waren echt geweldig. Zoete geitenkaas gecombineerd met gecarameliseerde walnoten en stukjes biet. En dan het bij de salade geserveerde brood... Ik was voor het eerst bij A-muze en kom zeker snel weer eens terug. Al was het alleen maar vanwege de rekening. Die bedroeg iets meer dan € 21,-. Daarvoor lunch je tegenwoordig haast niet eens meer bij de gele M.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarschijnlijk had de kok een vrije dag.
De amuze...was smakeloos en minuscuul.
Voorgerecht krab met garnalen , was een krabsalade uit een supermarkt en een garnaal.
Hoofdgerecht was vlees (wel mals) met de totaal verkeerde tomaten saus.
Jammer......
Zelf de dame blanche was niet lekker vanwege toevoeging van zoete zaagsel of zoiets .
Bediening duurde ook veel te lang.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met een groep geweest voor een high tea. Dit was uitstekend verzorgd in twee gangen, eerst hartig daarna zoet. Thee vervangen door koffie was geen enkel problemen. De kwaliteit was goed, de bediening erg vriendelijk. Aanrader.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was uitgenodigd door mijn kinderen als verrassing, nou dat was het zeker, bediening top, eten geweldig, als toetje had ik chocolade taart, zalig! Alles wordt vers gemaakt, dus het duurt wat langer voordat je het eten krijgt maar het is het wachten waard, zeker een aanbeveling

4 juli 2017 beoordeeld

Dit lekkere restaurant serveert heerlijke lunches en natuurlijk 's avonds dinners.
Uitstekende gastvrije bediening. Gewoon lekker eten voor een zeer betaalbare prijs. Zeer aanbevolen. Sinds medio vorige maand een A-muze in Sassenheim.

Reizigers die Grand Cafe A-muze Lisse bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe A-muze Lisse geweest? Deel je ervaringen!