“Voortreffelijk gegeten!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 47 Restaurants in Lisse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 februari 2022 beoordeeld

Wat hebben we weer heerlijk gegeten! Het is echt een smaaksensatie. Top kwaliteit, fantastische wijnen. Warm welkom en gastheerschap.

Datum van bezoek: februari 2022

12 december 2021 beoordeeld

We hebben heerlijk geluncht in het kader van Corona. Zonder de kaart gezien te hebben zijn we verrast door de chef met 6 gangen eten. En vergeet vooral niet een scropino te nemen.

Datum van bezoek: december 2021
30 november 2021 beoordeeld

Alle gerechten waren heerlijk van smaak. We werden warm welkom geheten in het sfeervolle restaurant. Wat ons betreft een aanrader!

27 november 2021 beoordeeld

Heerlijke zeebaars met grote garnalen en verse gevulde ravioli besteld via thuisbezorgd. Hele dikke prima

8 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige sfeer en prima prijs kwaliteit verhouding. Goede en attente bediening (de eigenaar denk ik) en gewoon prima eten. We hadden allebei een heerlijk gerecht met tonijn en gamba’s met wat groente erbij
Aanrader en zeker een restaurant om terug te komen !

Reizigers die Ristorante Il Mulino bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Ristorante Il Mulino geweest? Deel je ervaringen!