TripAdvisor
Lisse
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk itallians eten, altijd fantastisch om binnen te komen”
Beoordeling van Ristorante Il Mulino

Geclassificeerd als nr. 5 van 49 Restaurants in Lisse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Eigenaar altijd even gastvrij en blij om je te zien. Fijne kaart, goede wijnen, heerlijke koffie en desserts.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, een echt Italiaans Restaurant met heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening en uitleg over de gerechten. Ga er zeker nog vele malen heen.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

Onze kinderen zijn zeer gecharmeerd van Italiaans eten. Dus wij hebben ze verrast met een etentje bij Il Mulino. Voor ons persoonlijk een 1e kennismaking. Werkelijk uitmuntend. Nu begrijpen wij de kinderen. De smaken, de heerlijke wijn en wij hadden ook nog een goed gezelschap.Dus dit is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk alleen wijn aan de prijs maar het eten is prima. Onduidelijke aanbieding maar er ston op site 50% korting op eten. Dit niet gehad of gezien

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, het oog wil ook wat.
Lekker gegeten, vriendelijke eigenaar. Wij waren zéér tevreden over de smaakvolle gerechten.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Ristorante Il Mulino bekeken, bekeken ook

Zandvoort, Noord-Holland

In Ristorante Il Mulino geweest? Deel je ervaringen!