“Prima ”
Beoordeling van Restaurant De Engel

Restaurant De Engel
Geclassificeerd als nr. 19 van 44 Restaurants in Lisse
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor een tussenstop. Leuk café en terras met vriendelijk personeel! Ook een leuke lokatie voor een feestje of receptie!

2 mei 2017 beoordeeld

Gebruikt als lunchpauze op de fietsroute naar Keukenhof We waren er niet alleen, de zaak zat barstensvol, ganse busladingen werden er verwerkt. Als compromis een maaltijd aan de bar gebruikt : één salade kip piri piri en één Burger Engel . De salade was en mooi van portie, de burger was zeker 250 gr, lekker broodje veel smakelijk groen en lekker afgekruid. overgoten met een glas lekkere witte wijn (Pinada). Water gratis naar believen. Ondanks de grote drukte, vriendelijke en vlotte bediening .

20 april 2017 beoordeeld

Genoten van een simpele lunch voor weinig, met attente bediening en een goede bak koffie. Een goed broodje gezond waar de vitamines vanaf springen en een overheerlijke kwekkeboom kroket, kortom wat wil je nog meer?!

6 april 2017 beoordeeld

Voor we Keukenhof bezochten, gingen we eerst middagmalen in De Engel in Lisse. We kregen de lunchkaart en een vraag van ons zette de uiterst vriendelijke kelner ertoe meteen de dinerkaart erbij te nemen en te zeggen wat we daaruit allemaal mochten kiezen. Ik koos voor een duo van kip en eend, mijn echtgenote voor rode poon. Eigenlijk hoefden we niet zo lang te wachten maar de kelner kwam toch een babbeltje slaan om de wachttijd te helpen overbruggen. Toen werd er geserveerd. De porties waren in beide gevallen heel ruim en beide gerechten bleken perfect te zijn bereid. We kregen er gebakken aardappeltjes en frietjes bij alsook een kommetje groenten. Echt een aanrader!

1 maart 2017 beoordeeld

Zaal verhuur, bruin café met restaurant met Perzische tapijten op tafel. Of restaurant met net gedekte tafels. Je kan kiezen. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Door de week iedere dag wisselende daghap voor € 8,50.
Heel gezellig familie restaurant/hotel,

Reizigers die Restaurant De Engel bekeken, bekeken ook

Noordwijkerhout, Zuid-Holland

In Restaurant De Engel geweest? Deel je ervaringen!