“Goede qoffee met wat lekkers er bij en wifi”
Beoordeling van Qoffee & More

Qoffee & More
Geclassificeerd als nr. 17 van 45 Restaurants in Lisse
7 november 2017 beoordeeld

Leuke zaak in het midden van Lisse waar ze een goede kwaliteit qoffee schenken en met een smakelijke cake of gebak. vriendelijke mensen en nog een verdieping om te zitten. Alleen jammer dat de tafel wel erg dicht op elkaar staan.

11 april 2017 beoordeeld

Een heerlijk frisse zaak, licht en smaakvol ingericht. Vlotte bediening, niet echt van de verkoop. Hebben zelf om een kaart gevraagd omdat we iets bij de koffie wilden. Is ook wel eens een keer aangenaam. Je kijkt je ogen uit. Veel te koop. Zeer uitgebreide kaart met veel verrassingen, moeilijk kiezen. De cheesecake was de lekkerste tot nu toe in Lisse! Veel koffie-verrassingen op de kaart. Bij een Latte wordt de koffie aan tafel opgeschonken. Thee wordt geserveerd met een zandloper en desgewenst met uitleg. Ook boven op de vide is het licht en met smaak aangekleed. De nette toiletruimtes zijn boven. En op de vide worden binnenkort ook workshops gegeven in de avonduren. Jammer dat er maar een klein terras is, maar dat is nou eenmaal lastig in de drukke winkelstraat. Toch is het daar dan best lekker 'mensjes kijken' met een kopje thee. Prima prijzen overigens.

24 oktober 2016 beoordeeld

Leuke lunchroom in een winkel, tja is het een winkel of lunchroom, voornamelijk het laatste. Schappelijke prijzen en vlotte service.

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier en daar verrassende menukaart met voldoende vegetarische opties. Lekkere rauwe chocolade met gedroogd fruit als toetje na de lunch genomen. Ik ben benieuwd of het concept concept in Lisse gaat aanslaan. In elk geval veel leuke hebbedingetjes in de zaak voor een schappelijke prijs.

19 april 2016 beoordeeld

Nieuw concept lunchroom, alles wat je ziet is ook te koop, van thee tot koffie etc.
Wij gingen erheen voor een lunch, heerlijke clubsandwich met tonijn, zie foto. We bestelden ook een kopje thee en hier kreeg je een zandloper bij, heel grappig bedacht. Vriendelijk personeel en het ziet er schoon en netjes uit.

Reizigers die Qoffee & More bekeken, bekeken ook

In Qoffee & More geweest? Deel je ervaringen!