“Vers en lekker”

Fa. D. Wormsbecher en Zoon
Geclassificeerd als nr. 34 van 111 Restaurants in Hoorn
Keukens: Fastfood
30 mei 2018 beoordeeld

Iedere keer als ik weer eens terug kom in m'n oude vertrouwde Hoorn dan is dit gewoon het adres voor een lekkere verse vis (of twee/drie)
Wederom weer helemaal top.
Vriendelijk personeel en goede kwaliteit verse vis.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar op een woensdag in Hoorn en zie deze viswinkel. Twijfel: doe ik het wel, doe ik het niet.
Op dat moment geen klanten in de winkel. Ik doe het wel en daar geen spijt van!
Kibbeling van super verse vis. Een super krokante laag. Je hoort het kraken als je erin bijt. Geen opgebakken oude kibbeling.
Totaal niet vet!
Persoonlijk zou ik iets meer kruiden willen, maar dat doet eerlijk gezegd ook wel weer afbreuk aan de vis zelf.
Ze werken super hygiënisch.
De overige vis in de vitrine zag er mooi en vers uit.
Ook de maaltijden zien er goed uit.
Ga ik terug komen? Zeker weten!

26 augustus 2017 beoordeeld

Ik haal altijd mijn vis bij deze vishandel vanwege de prijs en de kwaliteit. Vooral de gebakken vis en de verse vis is vers.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wordt steeds slechter. De prijs is erg hoog, als de kwaliteit goed is is dit geen probleem. Haring was extreem rood van binnen, op het bloederige af. Nog gevraagd of het niet erg rood was van binnen, maar dat kon de werknemer aan de buitenkant wel zien dat het meeviel. Ik ben jarenlang een vaste klant geweest maar kom hier nooit meer, vergane glorie, bij het station, bij de volendammer vishandel is de vis veel en veel beter.

25 april 2016 beoordeeld

Een bezoekje aan Hoorn gaat zelden zonder een bezoekje aan Wormsbecher gepaard.
Verse vis, hoge omzetsnelheid en prima bediening.
Over de broodjes heb ik mijn mening maar hé, ik ben een Scheveninger en moet dus altijd wel iets te mopperen hebben op een goede vishandelaar die niet in Scheveningen zit, ;-)

Reizigers die Fa. D. Wormsbecher en Zoon bekeken, bekeken ook

Hoorn, Noord-Holland
Hoorn, Noord-Holland

In Fa. D. Wormsbecher en Zoon geweest? Deel je ervaringen!