FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 7 augustus 2021

Communicatie vooraf was goed. Misschien wel wat veel bevestiging :). Inchecken was vriendelijk en snel, zonder overbodige poespas. Kamer was erg goed. Groot en dus ruim, met prima bedden en (gelukkig) een goed werkende klimaatcontrole. Prima TV, was alleen even puzzelen hoe netflix vanaf de android telefoon op het scherm te krijgen.

Restaurant was ook goed, maar niet goedkoop. Lobby/bar was iets te klein, en dus snel vol. Twee liften voor 14 verdiepingen, dus als je hoog zit, moet je nog wel eens wachten op de lift.

Schoonmaak van de kamer was attent. Bij 'lang' niet storen even wat handdoeken aan de deur gehangen, super.

Er zijn mogelijkheden voor het verkrijgen van kleine zaken, zoals tandenborstels, USB opladers, etc. Wordt aangeboden met 'ophalen bij de balie', maar wordt in de praktijk aan de deur gebracht, bij afwezigheid van de gasten zelfs op de kamer gelegd. Was ik op zich niet zo happy mee, we hadden er niet op gerekend. Maar wel een goede service.

Waarom dan niet 5 sterren? Vanwege de wellness. Er wordt (in mijn ogen) gekoketteerd met de geweldige fitness en wellness, maar dat valt in de praktijk knap tegen. Eén loopband, één crosstrainer, één fiets en één krachtapparaat. En nu met de Covid, maximaal één persoon binnen. Het zwembad (met jetstream!!! Die niet krachtig was...) genoeg voor drie mensen die zich door het bad begeven, of meer mensen die op hun plaats blijven. Eén Finse sauna, voor twee personen. Drie ligbedden, ruimte voor vier. En een camera in de ruimte. Al met al viel dit tegen. Maar, voor de hotelgast die voor de kamer komt is het een prima (niet goedkoop) hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Frontoffice Supervisor, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2021

Geachte heer Ietswaart,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaringen.

Wij zijn blij dat u heeft genoten van onze facilieiten en onze service, fijn dat u dit met ons deelt!

Wij betreuren het van u te vernemen dat u onze welness en fitness vind tegenvallen ten opzichte van de gemaakte reclame hiervoor. Dit zullen wij bespreken binnen ons management team.

Wij zien er naar uit u eventueel nog een volgende keer te mogen verwelkomen in Van der Valk Hotel Hoorn.

Tessa van der Valk
Directie

Beoordeeld op 7 augustus 2021

Prima verblijf. Goede locatie. We hebben 2x heerlijk gegeten in het restaurant. Het ontbijt is top. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. De kamer was ruim en schoon. Het enige wat mij erg tegenstond waren de kapotte gordijnen, stoelen en bedlampjes. Dat verwacht ik niet in een hotel en al helemaal niet in een Van der Valk hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021

Geachte mevrouw de Kock,

Vriendelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.

Wij zijn blij van u te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Uw opmerkingen over de kamer hebben wij via onze eigen enquete reeds van u ontvangen en opgepakt.
Dank voor het doorgeven hiervan!

Graag verwelkomen wij u nogmaals.

Jet

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Ingediende klachten over slecht werkend bad en douche niet werden verholpen. En zwemplezier te niet gedaan, omdat een werknemer om 21.30 zei dat het bad gesloten was en dat terwijl ik de volgende dag wel gewoon tot 22.00 uur kon zwemmen

Datum van verblijf: juli 2021
Frontoffice Supervisor, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2021

Beste Huub D,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat u ons feedback geeft. Wat vervelend dat u het gevoel heeft gekregen dat wij uw ingediende klachten niet hebben verholpen. Wij komen graag met u in contact, kunt u uw gegevens toesturen naar: fosupervisor@hoorn.valk.com?

Onze welgemeende excuses voor het ongemak welke u heeft ervaren.

Lianne Tool

Beoordeeld op 4 augustus 2021

Goed hotel op een prachtige locatie met uitzicht op Hoorn en het Markermeer. De service, vriendelijkheid en geduld van het personeel is heel prettig. Mooie kamer, goede bedden, mooi sanitair. Prima gegeten. Top was ons weekend!

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Steeds weer verheugen wij ons op de weekendjes weg in eigen land en kiezen steevast voor een vd Valk hotel. Top locaties, top faciliteiten, top ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook het restaurant is een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2021
Frontoffice Supervisor, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Beste asluysmans,

Hartelijk dank voor de leuke en positieve beoordeling! Wat fijn te vernemen dat elk verblijf voor u altijd naar wens is, dit is een mooi compliment.

Wij zien er naar uit u weer te mogen verwelkomen in de toekomst!

Lianne Tool