5 weken geleden beoordeeld

Zeer tevreden over de looks en feel en de service. Een flesje water en een Nespresso apparaat miste ik wel op de kamer. Zie ik nl wel vaker terug bij ander van der Valk hotels.
Locatie is prima, zeer gezellig bar. Snelle check in en check out. Kamer was netjes, badkamer ook

• Reistype: Reisde voor zaken
Frontoffice, Shiftleader van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste mfisscher2019,

Als eerste hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn hier erg blij mee!
Wij hebben u een persoonlijke e-mail verstuurd met de verschillen per kamer type.

Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in ons Van der Valk hotel Hoorn.

Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader

Beoordeeld op 9 september 2019

Wat een geweldige kamer hadden we op de 14e verdieping. Lift was wel druk, maar het uitzicht was prachtig. De kamer was super en mooi ingericht. In de badkamer was alles voor elkaar. Jammer genoeg geen gebruik kunnen maken van het duo-bad. Het water loopt wel onder de douche deur door.

Datum van verblijf: september 2019
Frontoffice, Junior shiftleader van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste W8696GHrichard,

Hartelijk dank voor het doorsturen van uw feedback over Van der Valk Hotel Hoorn.
We zijn blij om te vernemen dat u heeft genoten van onze suite.
Goed dat u aangeeft dat het water niet goed wegliep in de douche, wij zullen dit opnemen met de housekeeping.
U mag dit uiteraard ook altijd tijdens uw verblijf aangeven zodat wij dit meteen voor u op kunnen lossen.

Wij hopen dat wij u nog eens mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Bonnie

Beoordeeld op 5 september 2019

Van der Valk Hoorn is heerlijk om te verblijven, een zeer goed restaurant, een casino, een bioscoop, een (klein) zwembad. Het ontbijt is compleet en zeer goed. De kamers zijn zeer ruim met een goede matras. Vriendelijk personeel. Wij kunnen dit tophotel aan iedereen aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Frontoffice, Shiftleader van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Beste Marc S,

Wat een fijne beoordeling om te lezen, hartelijk dank voor uw complimenten.
Wij waarderen het zeer dat u deze positieve beoordeling heeft geschreven.

Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in ons Van der Valk hotel Hoorn.

Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader

Beoordeeld op 4 september 2019

Ga zo door! Het is net een geoliede machine. Zorg ervoor dat er zand in komt. Leer van elkaar, en help andere elkaar.
Samen zijn jullie sterk.

Ik kom er graag om te slapen, maar, vooral om te genieten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Frontoffice, Junior Shiftleader van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Geachte Culture14794601882,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen!
Wij zijn blij om te vernemen dat u graag bij ons in het hotel komt!

Graag verwelkomen wij u nogmaals.

Jet

Beoordeeld op 3 september 2019

Fantastisch verblijf gehad in van de Valk Hotel Hoorn.
Mooie kamer ,zeer luxe.
Goed van eten en drinken....in één woord geweldig en Mooi !
Personeel erg vriendelijk en spontaan !
Niet overal gebruik van gemaakt .maar een aanrader

Datum van verblijf: september 2019
Frontoffice, Junior Shiftleader van Van der Valk Hotel Hoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Beste wilma871,

Hartelijk dank voor het toesturen van uw feedback over Van der Valk Hotel Hoorn.
Wij zijn blij om te lezen dat u een fantastisch verblijf heeft gehad en zullen uw ervaring met ons personeel delen.
We hopen dat u nog eens terug komt!

Met vriendelijke groeten,

Bonnie