Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik te ontdekken
Beoordeeld op 8 augustus 2021

een echte belevenis. Prachtige nostalgische rit door het Westfriese landschap. Gevolgd door een boottrip naar het openlucht museum Enkhuizen. Een echte aanrader voor een dagje uit

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Zo leuk om een dagje met de stoomtram van Hoorn naar Medemblik te reizen Net als vroeger. Zwaaiende mensen die moeten wachten tot we voorbij rijden en wij zwaaien terug

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 11 juli 2021 via mobiele applicatie

Wat een mooie plaats is Medemblik, toevallig stond de stoomtrein er!
Wat een prachtding zeg!
Geen rit meegemaakt, maar in de omgeving zit ook een kleine bakkerijmuseum waar je versgebakken gevulde koeken kan kopen!
Doen!

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 19 maart 2021

De rit was een belevenis ben al een paar keer in een aantal jaren met kleinkinderen op reis geweest.
Elke keer weer was de ervaring anders en altijd leuk.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en helpen de kinderen met alle vragen die ze hebben.
In medemblik rondgelopen en naar het bakkerijmuseum en in het kasteel geweest.

Datum van activiteit: april 2020
Beoordeeld op 15 december 2020

Dit is echt een aanrader. Zowel voor kinderen als volwassenen. Wij hebben de rondrit gedaan. Eerst met de boot vanuit Enkhuizen naar Medemblik. Geweldig. Zeker bij mooi weer als je zoals wij heerlijk boven op het dek kunt genieten van het varen op het IJsselmeer. Dan kom je in Medemblik aan en vervolg je de route met de stoomtrein naar Hoorn. Onderweg kom je leuke stationnetjes tegen waar de trein even stopt voor wat foto's. Hier lopen de werknemers ook echt nog in de oude klederdracht. Dan verder naar Hoorn waar het eindpunt ( of beginpunt naar gelang welke route je neemt) is. Daar kun je nog even in het spoorwegmuseum kijken. Ontzettend leuk om te doen en je bent er echt een hele dag zoet mee. Wij zijn toen weer met de NS trein van Hoorn terug naar Enkhuizen gegaan omdat de auto daar stond geparkeerd. Super uitstapje.

Datum van activiteit: september 2020