Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik te ontdekken
Beoordeeld op 19 maart 2021

De rit was een belevenis ben al een paar keer in een aantal jaren met kleinkinderen op reis geweest.
Elke keer weer was de ervaring anders en altijd leuk.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en helpen de kinderen met alle vragen die ze hebben.
In medemblik rondgelopen en naar het bakkerijmuseum en in het kasteel geweest.

Datum van activiteit: april 2020
Beoordeeld op 15 december 2020

Dit is echt een aanrader. Zowel voor kinderen als volwassenen. Wij hebben de rondrit gedaan. Eerst met de boot vanuit Enkhuizen naar Medemblik. Geweldig. Zeker bij mooi weer als je zoals wij heerlijk boven op het dek kunt genieten van het varen op het IJsselmeer. Dan kom je in Medemblik aan en vervolg je de route met de stoomtrein naar Hoorn. Onderweg kom je leuke stationnetjes tegen waar de trein even stopt voor wat foto's. Hier lopen de werknemers ook echt nog in de oude klederdracht. Dan verder naar Hoorn waar het eindpunt ( of beginpunt naar gelang welke route je neemt) is. Daar kun je nog even in het spoorwegmuseum kijken. Ontzettend leuk om te doen en je bent er echt een hele dag zoet mee. Wij zijn toen weer met de NS trein van Hoorn terug naar Enkhuizen gegaan omdat de auto daar stond geparkeerd. Super uitstapje.

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 11 oktober 2020

De klinkertjes op de ruime perrons, het diepe, glanzende groen van de rijtuigen, de geëmailleerde reclameborden en plaatsnamen op de muren van de stationnetjes, de uniforms van de gedreven vrijwilligers, de werkplaats, ... prachtig en rustgevend.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 25 september 2020

het toppunt van onze vakantie.
Een sfeervolle rit in authentieke wagons van Hoorn naar medemblik en terug.
Alle aankleding is in stijl, inclusief de personen op de stations welke we passeren .

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi onderhouden treinen. Die op dit moment één keer per dag rijden. Wel op reservering. Als je de combinatie met de boot naar Enkhuizen gaat nemen ben je tijdje onderweg. De omgeving is mooi!

Datum van activiteit: augustus 2020