Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik

per volwassene
Beschikbaarheid controlerenVolledige productbeschrijving bekijken

Manieren om Museum Stoomtram Hoorn-Medemblik te ontdekken
Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een rit met de stoomtram Hoorn-Medemblik en vervolgens met de salonboot naar Enkhuizen. Staat garant voor een heerlijke dag weg. Vooral als men in Enkhuizen, bij het Zuiderzeemuseum, van de boot gaat en dit ook nog even bezoekt. Daarbij zijn Medemblik en Enkhuizen zeker de moeite om daar nog extra tijd door te brengen. De rit met de stoomtram brengt je gelijk terug in de tijd. Mede door alle bedrijvigheid, welke nagespeeld wordt door een hele groep vrijwilligers.
Super

Beoordeeld op 9 augustus 2020

Goed museum mooi dat het personeel zo betrokken is. Het leukste in de corona tijd was de terugreis met de (stoom)trein. Museum bezoek

Beoordeeld op 8 augustus 2020

We hadden er eerst niet zoveel verwachting van, maar dat heeft ons overtroffen. De uitleg vooraf tijdens het wachten was heel linteressant en de rit zelf een ware belevenis. Ook de tussenstop en het kwartier om uit te stappen was een ervaring of je zelf weer in vroeger tijd leefde. We hebben er enorm van genoten en we hopen dat dit museum nog lang in stand mag blijven.

Beoordeeld op 4 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel erg goed geregeld in verband met corona. Aardig, vriendelijk personeel en een leuke route van Hoorn naar Medemblik!

Beoordeeld op 19 juli 2020

Geweldige ervaring, wat een leuk museum. Alle medewerkers verdienen een pluim, vriendelijk, goed gemutst, correct. Echt een aanrader. Wij hebben in ieder geval een top dag gehad.

Datum van activiteit: juli 2020