“Heerlijk gegeten”

The Red Fort - Indian Cuisine
Reserveren met
The Red Fort - Indian Cuisine is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 65 van 112 Restaurants in Hoorn
11 september 2016 beoordeeld

We wouden op zondag avond lekker eten in hoorn. En we zijn toen naar The Red Fort gegaan heerlijk goede bediening en goed eten gewoon top!!
echt een aanrader

2 augustus 2016 beoordeeld

Erg lekker gegeten, je kunt zelf kiezen hoe pittig je het eten wilt hebben. De kaart is heel uitgebreid en ik heb een mix van gerechten genomen om zoveel mogelijk te kunnen proeven. Dit is echter een flinke maaltijd en als grote eter kreeg ik dit toch niet op. De eigenaar kwam even een praatje maken en de bediening was deels nieuw maar goed. Echt een aanrader dus!

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag in Hoorn tot de ontdekking gekomen dat er een Indiaas restaurant is.
Meteen maar even daar gaan eten.
Mijn vrouw had een mix van 6 gerechten en ik had de chicken vindaloo met saag ghost.
De bediening begreep niks. Kon ook niet met de kassa en pin omgaan.
Je besteld in 3 talen jus de orange en krijgt appelsap.
Echter het eten was PERFECT..
Dat is de reden dat we er weer zouden gaan eten

23 juni 2016 beoordeeld

The Red Fort in Hoorn

Sinds enige tijd is er in Hoorn een echt Indiaas restaurant gevestigd. Een restaurant van hoge klasse. Die kwaliteit wordt gewaarborgd door chef Jay Singh. Gerenommeerde chef in o.a The Red Fort in Londen.
Wij hebben er nu voor de derde keer gegeten, weer was het uitzonderlijk goed. Zelf had ik Chicken Balti, romige kip in een heerlijke saus. Daarbij bismati rijst en peshwari naan, een plat brood met een vulling van kokos en nootjes. Mijn gade had een voortreffelijke vegetarische sizzler. Stukjes bloemkool, ui, paprika en aardappeltjes op een sissend hete plaat. Pittig maar goed te doen. Ze vragen altijd of je het heet, medium of matig gekruid wilt hebben. De bediening was ook deze keer vriendelijk en voorkomend. Als dessert hebben we genoten van “Kulfi” een traditioneel Indiaas nagerecht bestaande uit pistache, milai, kokos.
De chef heeft mij zijn geheime recept gegeven van de pasta die hij gebruikt voor diverse gerechten. Ik ga het niet verkappen. Ga zelf kijken en vooral proeven.
The Red Fort, Breed 32, 1621KC Hoorn. Voor reserveringen 0229-769018

11 april 2016 beoordeeld

Sfeervol restaurant, goede service en heerlijk authentiek Indiaas eten.
Na lange tijd gegeten bij een Indiaas restaurant, het eten was heel smaakvol en rijk.
Bediening was heel vriendelijk en vlot, jong en dynamisch team.
Kortom zeker een bezoekje waard!

Reizigers die The Red Fort - Indian Cuisine bekeken, bekeken ook

Medemblik, Noord-Holland

In The Red Fort - Indian Cuisine geweest? Deel je ervaringen!