“Heerlijk gegeten in fijne ambiance”

India Poort Indian Restaurant
Een tafel reserveren
do 20-6
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 2 van 176 Restaurants in Hilversum
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: India Poort( sinds 1986 ) in hartje Hilversum biedt een unieke culinaire ervaring. Om traditionele Indiase gerechten van de hoogste kwaliteit te serveren in een stijlvol, modern restaurant waar mensen kunnen ontspannen en eten met hun vingers als ze dat willen. Het echte Indiase eten is ontworpen om te worden gedeeld en wordt geserveerd zoals het is voorbereid. Ons menu biedt vlees, vis, vegetarische, veganistische en halal gerechten. Een zorgvuldig samengestelde wijnkaart en exclusieve drankjes.
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek in omgeving Hilversum naar een restaurant waar ze Indiaas eten serveert kwamen we hier terecht. We waren blij dat we gereserveerd hadden, want het restaurant is niet heel groot en het had zat helemaal vol. Dat alles zorgde dat er een geanimeerde sfeer heerste die we konden waarderen.

Er staan zo veel mooie gerechten op de kaart dat het moeilijk kiezen is. De gerechten worden in losse schaaltjes geserveerd waardoor je heel gemakkelijk kan meeproeven met wat de andere tafelgenoten hebben gekozen. Het smaakte allemaal heerlijk.

En ook altijd belangrijk in een restaurant is het personeel en die krijgen een dikke pluim: heel vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een reden om hier een keer terug te keren!

Datum van bezoek: mei 2019
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Beste Rensdemens,

Bedankt voor het delen van je ervaring op Tripadvisor. Dat waarderen we enorm. Het is heel leuk om te lezen dat je heerlijk hebt gegeten en dat je genoten hebt van de ambiance. Fijn dat je de bediening als vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren, wij streven ernaar onze gasten de beste service te geven in ons restaurant.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat je andere gerechten en dranken kunt uitproberen!

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten bij ons favoriete restaurant in Hilversum.
Als je van Indiaas eten houd is dit restaurant echt een aanrader.
Heerlijk eten en een relaxed sfeer.
Vriendelijke bediening en alle tijd om rustig te kunnen tafelen.
Altijd een feestje om hier te eten.

Datum van bezoek: mei 2019

Beste Renaten,

Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring op Tripadvisor. Het is geweldig om te lezen dat jullie fantastisch hebben gegeten bij ons en dat je de sfeer als relaxed beschouwd. Daar doen we het voor! Heel leuk om te lezen dat wij je favoriete restaurant zijn!

We hopen je weer snel te mogen verwelkomen, zodat je andere gerechten en dranken kunt uitproberen!

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je Indiaas eten in Hilversum dan is dit ‘ the one’ . Prijs/kwaliteit uitmuntend en zeer constant.

Datum van bezoek: februari 2019
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Beste DannyD336,

Hartelijk dank voor de genomen tijd om uw ervaring te delen op TripAdvisor.
Het was een genoegen om u als gast voor een diner te mogen verwelkomen.
Erg fijn om te lezen dat het allemaal zo naar wens is geweest, we zullen ervoor zorgen om uw complimenten te delen met het team.

Hopelijk hebben wij het genoegen om u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een afdeling van het werk een afscheid etentje gehad. Er was afgesproken dat het restaurant wat lekkers op tafel zou zetten. Het naan brood vooraf is echt heerlijk. En ook alles wat daarna op tafel komt is smakelijk. Zowel pittig als iets milder dus voor iedereen wat lekkers.
Enige minpunt vindt ik de papieren servetjes, helemaal is je kip op het bot serveerde vind ik een katoenen servet of een nat doekje voor je handen wel fijn.

Datum van bezoek: maart 2019

Beste Jortd2014,

Hartelijk dank voor de genomen tijd om uw ervaring te delen opTripAdvisor.
Erg fijn om te lezen dat het allemaal zo naar wens is geweest. Wij gebruiken katoenen servetten, vreemd dat u papieren servet had.

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, gezellig restaurant. Bediening is zeer vriendelijk; kwamen af en toe vragen of alles in orde was maar waren zeker niet opdringerig.
Het eten was erg lekker. Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht klopten de smaken perfect. Ben al bij verschillende Indiase restaurants gaan eten, maar dit restaurant is het beste Indiaas dat we al gegeten hebben!

Datum van bezoek: maart 2019
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Beste KrisE259,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring in India Poort op Tripadvisor. Het is geweldig om te lezen dat je het eten erg lekker vond en ons restaurant gezellig. We zijn blij om te horen dat je zowel de voor en hoofdgerechten perfect vond. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat je andere gerechten kunt proberen.

India Poort.

Reizigers die India Poort Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In India Poort Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!