“Geweldige tandoori”

OF
Geclassificeerd als nr. 2 van 176 Restaurants in Hilversum
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: India Poort( sinds 1986 ) in hartje Hilversum biedt een unieke culinaire ervaring. Om traditionele Indiase gerechten van de hoogste kwaliteit te serveren in een stijlvol, modern restaurant waar mensen kunnen ontspannen en eten met hun vingers als ze dat willen. Het echte Indiase eten is ontworpen om te worden gedeeld en wordt geserveerd zoals het is voorbereid. Ons menu biedt vlees, vis, vegetarische, veganistische en halal gerechten. Een zorgvuldig samengestelde wijnkaart en exclusieve drankjes.
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je Indiaas eten in Hilversum dan is dit ‘ the one’ . Prijs/kwaliteit uitmuntend en zeer constant.

Datum van bezoek: februari 2019
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Beste DannyD336,

Hartelijk dank voor de genomen tijd om uw ervaring te delen op TripAdvisor.
Het was een genoegen om u als gast voor een diner te mogen verwelkomen.
Erg fijn om te lezen dat het allemaal zo naar wens is geweest, we zullen ervoor zorgen om uw complimenten te delen met het team.

Hopelijk hebben wij het genoegen om u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een afdeling van het werk een afscheid etentje gehad. Er was afgesproken dat het restaurant wat lekkers op tafel zou zetten. Het naan brood vooraf is echt heerlijk. En ook alles wat daarna op tafel komt is smakelijk. Zowel pittig als iets milder dus voor iedereen wat lekkers.
Enige minpunt vindt ik de papieren servetjes, helemaal is je kip op het bot serveerde vind ik een katoenen servet of een nat doekje voor je handen wel fijn.

Datum van bezoek: maart 2019

Beste Jortd2014,

Hartelijk dank voor de genomen tijd om uw ervaring te delen opTripAdvisor.
Erg fijn om te lezen dat het allemaal zo naar wens is geweest. Wij gebruiken katoenen servetten, vreemd dat u papieren servet had.

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, gezellig restaurant. Bediening is zeer vriendelijk; kwamen af en toe vragen of alles in orde was maar waren zeker niet opdringerig.
Het eten was erg lekker. Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht klopten de smaken perfect. Ben al bij verschillende Indiase restaurants gaan eten, maar dit restaurant is het beste Indiaas dat we al gegeten hebben!

Datum van bezoek: maart 2019
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Beste KrisE259,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring in India Poort op Tripadvisor. Het is geweldig om te lezen dat je het eten erg lekker vond en ons restaurant gezellig. We zijn blij om te horen dat je zowel de voor en hoofdgerechten perfect vond. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen, zodat je andere gerechten kunt proberen.

India Poort.

1 maart 2019 beoordeeld

Veel verschillende gerechten voor zeer betaalbare prijs. De curry en tika masala gerechten zijn natuurlijk zeer goed vertegenwoordigd en in verschillend pittigheid te verkrijgen.
De bediening is vriendelijk maar kan soms iets alerter zijn voor bijvoorbeeld het opnemen van een bestelling.
Verder geen enkele wanklank want het is echt een toprestaurant!

Datum van bezoek: februari 2019
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Beste benenfamillie,

Hartelijk dank voor uw prachtige review.
Wij zijn erg blij te horen dat u ons een toprestaurant vindt en hopen u snel weer te mogen verwelkomen, zodat u andere gerechten en wijnen kunt proberen. We zullen uw feedback over de bediening intern bespreken en zullen ervoor zorgen dit in de toekomst te voorkomen.

13 februari 2019 beoordeeld

Je moet er even op wachten omdat het nog bereid moet worden, maar dan heb je het heerlijkste Indiase eten ever!

Datum van bezoek: november 2018
SM T, Manager van India Poort Indian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste AMCont,

Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring op Tripadvisor. Het is geweldig om te lezen dat je ons eten de heerlijke Indiase ever vindt! Daar doen we het voor.

We hopen je in de toekomst weer te mogen ontvangen, zodat je andere gerechten en drankjes kunt uitproberen.

Reizigers die India Poort Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In India Poort Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!