“Ondanks het warme weer toch top”
Beoordeling van De Open Keuken

De Open Keuken
Geclassificeerd als nr. 3 van 160 Restaurants in Hilversum
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Samen uit eten in een vol restaurant en dan toch elke klant de volle aandacht geven en ook geen lange wachttijden. Super vriendelijk personeel.

11 mei 2018 beoordeeld

Altijd lekker, fijn concept want zo kun je inderdaad veel verschillende gerechtjes proeven. Geweldig terras ook! Maar jongens..knap die toiletten toch eens op!

30 april 2018 beoordeeld

Ik houd van proeverijen. Verschillende smaken in de juiste hoeveelheden. Dat is ze gelukt. Je kunt zelf kiezen en je laten verrassen. Wij hebben zelf gekozen. Heel flexibel allemaal. Wij hebben vier verschillende voorgerechten genomen en die met zijn tweeën gedeeld. Heerlijk. Bij het hoofdgerecht beide dezelfde gerechtjes genomen. En ze hadden zelfs mooie Portugese rode wijn als huiswijn. Heerlijk allemaal. Kaasplankje met 10 jaar oude port als afsluiting. We hebben echt genoten. Oja, laat ik het personeel niet vergeten. Zeer gastvrij, attent en klantgericht.

19 maart 2018 beoordeeld

Prima eten bij De open keuken, niet hoogstaand, ook niet slecht. We hadden '' mixed feelings '' . Sommige gerechten waren best lekker, sommige totaal smaakloos. Echter, de bediening vergat een aantal gerechten op tafel te zetten, of ze kwamen er laat mee. Drankjes werden laat geserveerd of vergeten.

18 maart 2018 beoordeeld

We waren een groep van 11 mensen. Gezellig aan een ronde tafel achterin het restaurant. Hele vlotte en vriendelijke bediening. Kaart is heel leuk samengesteld met keuze uit vele Proevertjes waardoor je verrassende combinaties kunt maken. De gerechten zijn precies goed van hoeveelheid. 2 Proevertjes per gang is uitstekend.
Echte aanrader !

Reizigers die De Open Keuken bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

In De Open Keuken geweest? Deel je ervaringen!