TripAdvisor

Beoordeling van Café Restaurant 't Pandje

Café Restaurant 't Pandje
Geclassificeerd als nr. 42 van 187 Restaurants in Hilversum
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heb ik met een aantal vrienden een uitzending van Ziggo bijgewoond in het Mediapark te Hilversum. Van te voren hebben we heerlijk op het gemak wat gegeten bij ‘t Pandje - het was eenvoudig, maar goed. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld

Leuk eetcafe met een geweldig terras vlakbij een drukke weg die je bijna niet hoort. Dichtbij een wandelgebied waar nog echt rust is.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De tarte tatin met perziken was zo hard en taai dat er zonder mes niet een stukje vanaf te krijgen was. Dat kan gebeuren (..), en een goede gastheer/vrouw lost dat prettig op. De gastvrouw van het Pandje pakte dat compleet verkeerd aan. Wij gingen alle vier met een kater weg. Jammer is dat, gastvrijheid moet hier nog uitgevonden worden. Ik lees wel meer reacties in deze trant.

Datum van bezoek: juni 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van 2 verjaardagen met 6 volwassenen en 2 peuters een tafel gereserveerd. Bij aankomst stond de tafel gereed compleet met 2 kinderstoelen. Alles gaat relaxed in dit restaurant, lekker bier van de tap, uitstekende wijn, grote kaart met voor ieder wat wils, Lekkere uiensoep , vegetarische Musaka, spareribs, slib(p)tong, ribeye, xl hamburger, kipsaté, lekkere desserts, helaas was de chocolademousse en de crėme brulee op, maar er was nog voldoende keus o.a. cheesecake(gebakken) Tiaramisu, en ijs coupes die je zelf mag samenstellen. Bij mooi weer is er een groot terras waar je van de lunch of gewoon koffie met appeltaart kunt genieten.
Een plek om te onthouden.

Datum van bezoek: maart 2019
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naartoe gewandeld vanuit het Mediapark. Klein gezellig hutje. Paar tafeltjes en we hoorden dat dit de enige eetgelegenheid is in de buurt van het mediapark!! Niet te geloven. We hadden geluk, we kregen nog een tafeltje. Heerlijk gegeten met nog een lekker toetje. Als ik nog eens naar het Mediapark moet, ga ik zeker reserveren van tevoren

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Café Restaurant 't Pandje bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Café Restaurant 't Pandje geweest? Deel je ervaringen!