“weekend met beste vrienden”
Beoordeling van Japans Restaurant Tokyo

Japans Restaurant Tokyo
Een tafel reserveren
ma 17-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 39 van 176 Restaurants in Hilversum
4 maart 2019 beoordeeld

Op zoek naar een eetgelegenheid via Google gestoten op dit restaurant. Telefonisch gereserveerd (3 personen) voor de zondagavond. Entree, locatie, ontvangst waren hartelijk en open. We kozen voor een teppan yaki menu met voornamelijk vleesgerechten. Dat bleek een perfecte keuze, want we aten zalm, Jacobsschelpen, grote scampi, zeetong en tonijn. Alles voor onze neus vers bereid. Vooraf een drietal zeer goede sushi en een (traditioneel natuurlijk) miso-soepje. Als surplus kregen we perfect gebakken ossenhaas met ruim knoflook. Het was voor ons een gok waar we terecht zouden komen, maar we beleefden het geheel als een lot uit de loterij!

Datum van bezoek: maart 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben al veel Japanse restaurants geprobeerd, maar dit is een van de beste. Alles even lekker, zowel de sushi als de gegrilde gerechten. Wij hadden het teppanyaki menu en het was heel uitgebreid, smaakvol en uiteraard leuk entertainment aan de bakplaat. Het is zelfs goedkoper dan een all-you-can-eat sushi, maar veel beter. Je kan 6 gerechten zelf kiezen, dus kan iedereen eten wat ie lekker vindt. Ook de bediening was keurig en goed getimed, echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijke sushi eten. Niet van die all inclusief zooi, maar echt heerlijke versgemaakte sushi. Had wel graag wat meer vegetarische sushi opties op het menu gezin!

Datum van bezoek: oktober 2018
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten...voor je neus klaargemaakt.
Gezellig rond een kookeiland, en betaalbaar.
Wij komen nog eens.

Datum van bezoek: maart 2018
15 maart 2018 beoordeeld

We hebben erg lekker gegeten bij Tokyo. Het restaurant is mooi verzorgd en modern qua inrichting. De sushi en de sashimi gerechten waren heerlijk. Daarnaast was het menu erg varierend. Bediening is erg vriendelijk en ook nog vrij snel voor in een druk restaurant. Kortom, wij komen heel graag en snel terug!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Japans Restaurant Tokyo bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Japans Restaurant Tokyo geweest? Deel je ervaringen!