“smaakvol gegeten”

20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 176 Restaurants in Hilversum
Keukens: Indiaas
13 maart 2019 beoordeeld

Goede service en smaakvol gegeten. Zeker de moeite waard om vaker te gaan. Op doordeweeksedag was het rustig, hoewel het slechte weer er mee te maken kon hebben.

Datum van bezoek: maart 2019

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel en eigenaar eten goed van smaak en zeer snelle service al met al een top reataurant op een mooie locatie ik raad iedereen aan om hier een keertje te gaan komen eten

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts avondje uit eten.
Eten was heerlijk!
Bediening zeer vriendelijk.
Moesten alleen wel lang wachten op het eten..
Voor de rest heb ik van de avond genoten.

Datum van bezoek: januari 2019
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als behoorlijke liefhebbers van de Indiase keuken zijn we best verwend. Ganesha heeft helemaal voldaan aan onze verwachtingen: milde verfijnde smaakvolle gerechten en niet duur!

Datum van bezoek: oktober 2018
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er goed uit. Prima verzorgd. De menukaart biedt vele Indiase gerechten.
Vooraf de gekruide rolletjes van lamsvlees. Prima gekruid. Goed van smaak. Alleen te droog. Waarschijnlijk al eerder gebraden en daarna opgewarmd. De Vindaloo met lam is erg pittig maar prima bereid. De Saag Paneer was qua smaak goed, maar de spinazie a la crème kwam uit de vriezer. Helaas niet vers. Zag eruit als babyvoeding terwijl de paneer niet goed was gesmolten. Al met al was het aardig......

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Ganesha Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Ganesha Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!