“Heerlijk!”
Beoordeling van Restaurant Parc

Restaurant Parc
Reserveren met
Restaurant Parc is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 164 Restaurants in Hilversum
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen vaak bij Parc en we gaan nooit teleurgesteld naar huis. In de zomer is het fantastisch zitten op het terras, dat tot het allerlaatste moment de zon meepakt! Het menu is verrassend en verandert regelmatig met de seizoenen, maar is altijd weer heerlijk. Lekkere wijnen en goede bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep collega’s van een heerlijke lunch genoten. De keuze is goed en uitgebreid. De locatie is prachtig en helemaal als het goed weer is en je buiten kunt zitten. Bediening is attent en vriendelijk en de prijzen zijn redelijk.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gegeten , prachtige locatie en heel mooi terras met mooi uitzicht , vriendelijk en correct personeel , echt genoten !
Wijn lekker en goed eten !
Enig minpuntje was dat de ribeye niet zo mals was en vaal van kleur .
Mijn man had het ook en zei hetzelfde , maar de ambiance was zo zalig en de bijgerechten maakten alles goed.
Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier al eens eerder gegeten met het diner en dat was zeer goed. Dit keer kwamen we hier voor lunch met een groep van 15. Ik kan niet anders zeggen dat alles top geregeld was. Het eten was echt heel goed en lekker. We werden snel en goed geholpen en hoefden niet lang te wachten. De bediening was alert en liet ons niet met lege glazen zitten. Met een groep van deze omvang heb ik dat nog nergens mee gemaakt. Top gedaan. Ik kom zeker terug!

7 april 2018 beoordeeld

Hier lekker een hapje en drankje gedaan op het super mooi zonng terras. 1 kleine opmerking, de bediening kan wat vriendelijker zijn, is vaal ongeintereseerd.

Verder wel een aanrader.

Reizigers die Restaurant Parc bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

In Restaurant Parc geweest? Deel je ervaringen!