“Goede suchi”

Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Stampvolle tent, ze werken met shifts. Ietwat ongezellige ambiance. Wel goede sushi en andere gerechten. De porties en maat van de suchi zijn wel kleiner geworden de afgelopen jaren.

Datum van bezoek: januari 2019

17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sumo is een restaurant waar je betaalbaar goed kan eten. Helaas is de kwaliteit de laatste tijd behoorlijk achteruit gegaan.

We komen hier al een aantal jaren en weten dus waar we over praten, proeven en beleven. De kwaliteit van het eten is na het wisselen van de uitbater behoorlijk achteruit gegaan, daar komt bij dat ze je tegenwoordig zelfs Engelstalig aanspreken terwijl ik geen bolhoed draag.

Verwacht je goed eten tegen een betaalbare prijs dan is deze Sushi all you can eat zaak prima. Voor kwaliteit zal je een andere keuze moeten maken.

Datum van bezoek: februari 2019
30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, verwacht niet teveel.. Gewoon een doorsnee ‘all you can eat’ sushi&grill tent a.k.a. vreetschuur. Toch eet ik er best graag! Best lekker op z’n tijd.

Datum van bezoek: november 2018
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zeer ontevreden over mijn bezoek bij Sumo Hilversum.

Wij hebben op 30 dec met 4 personen gegeten bij sumo. Ik ken het concept, want dat kom je tegenwoordig best vaak tegen. Maar nog nooit is het me zo tegengevallen als bij de sumo.

Het eten was over het algemeen niet lekker. Tuurlijk zaten er ook dingen tussen die wel smaakte, zoals loempias waar je niks aan hoeft te doen.
Eendenborst leek wel besprenkeld met schoonmaakmiddel. En die smaak kwam bij steeds meer gerechten terug. Aan tafel werd de grap nog wel gemaakt dat er een vaatdoekje boven was uitgeknepen, maar het is toch belachelijk.

Daarnaast werd er niks afgeruimd als wij daar niet om vroegen. We lieten met op een gegeven moment gewoon staan, totdat de stapel zo hoog werd dat ik op een corrigerende toon toch even de aandacht van het personeel moest vragen.

Glazen bleven leeg tot je er wat van zei. En als je geluk had kon je iemand bereiken, want ze waren in een flits weer weg.

Toen moest de rekening komen wat ook op zich liet wachten.

Al met al heb ik nu zo'n slechte ervaring met sumo dat ik daar nooit meer binnen zal stappen.

De enige die er wel wat voor deed was naar mijn idee de chef. Een vrouwtje met zwart jasje aan wat naar mij inzien de bedrijfsleider was, die deed wel haar best. Dat mag dan ook gezegd worden. Maar let wat beter op je personeel, want die pappen maar wat aan....

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Japans gegeten. Wij hadden ‘all you can eat’. Het bestellen via de tablet gaat soepel en wordt vlot gebracht. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Uiteraard teveel gegeten...

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sumo Sushi & Grill Restaurant bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

Hilversum, Noord-Holland

In Sumo Sushi & Grill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!