“Vreetschuur sushi&grill, best lekker op z’n tijd. ”

Sumo Sushi & Grill Restaurant
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 13 van 176 Restaurants in Hilversum
Keukens: Sushi, Aziatisch, Japans
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima, verwacht niet teveel.. Gewoon een doorsnee ‘all you can eat’ sushi&grill tent a.k.a. vreetschuur. Toch eet ik er best graag! Best lekker op z’n tijd.

Datum van bezoek: november 2018

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zeer ontevreden over mijn bezoek bij Sumo Hilversum.

Wij hebben op 30 dec met 4 personen gegeten bij sumo. Ik ken het concept, want dat kom je tegenwoordig best vaak tegen. Maar nog nooit is het me zo tegengevallen als bij de sumo.

Het eten was over het algemeen niet lekker. Tuurlijk zaten er ook dingen tussen die wel smaakte, zoals loempias waar je niks aan hoeft te doen.
Eendenborst leek wel besprenkeld met schoonmaakmiddel. En die smaak kwam bij steeds meer gerechten terug. Aan tafel werd de grap nog wel gemaakt dat er een vaatdoekje boven was uitgeknepen, maar het is toch belachelijk.

Daarnaast werd er niks afgeruimd als wij daar niet om vroegen. We lieten met op een gegeven moment gewoon staan, totdat de stapel zo hoog werd dat ik op een corrigerende toon toch even de aandacht van het personeel moest vragen.

Glazen bleven leeg tot je er wat van zei. En als je geluk had kon je iemand bereiken, want ze waren in een flits weer weg.

Toen moest de rekening komen wat ook op zich liet wachten.

Al met al heb ik nu zo'n slechte ervaring met sumo dat ik daar nooit meer binnen zal stappen.

De enige die er wel wat voor deed was naar mijn idee de chef. Een vrouwtje met zwart jasje aan wat naar mij inzien de bedrijfsleider was, die deed wel haar best. Dat mag dan ook gezegd worden. Maar let wat beter op je personeel, want die pappen maar wat aan....

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Japans gegeten. Wij hadden ‘all you can eat’. Het bestellen via de tablet gaat soepel en wordt vlot gebracht. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Uiteraard teveel gegeten...

Datum van bezoek: december 2018
5 november 2018 beoordeeld

Voor het eerst hier gegeten. Sfeer in het restaurant prettig, druk natuurlijk maar een gezellig geroezemoes. Tablet om te bestellen een vondst. Zodra je je bestelling hebt verzonden komen de gerechtjes binnen 10 min op tafel. Kwaliteit van het eten vond ik prima, zelfs de “fried” gerechtjes niet te vet. Hoogtepunten: de wakamé salade (goeie dressing), beef teryaki (super mals), pepper beef, alle soorten garnalen, beefrollen met kaas. Tafelpartner was ook erg gecharmeerd van de beef noodles. Omdat het eten super snel komt kan je heel goed je eigen tempo bepalen.
Wees niet beducht over het in rekening brengen als je iets niet opeet. Onze zalm was niet lekker en als je dat gewoon zegt doen ze niet moeilijk. Sushi is misschien verfijnder in een speciaal restaurant maar je komt hier voor het hele plaatje. Ik word een vaste klant.

Datum van bezoek: november 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sumo is niet onbekend bij ons. We zijn er heel vaak geweest. Alleen valt het op dat de kwaliteit er iets op achteruit aan het gaan is. De bediening is vriendelijk en kwaliteit is ook goed. Maar sommige gerechten kunnen beter.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Sumo Sushi & Grill Restaurant bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland

Hilversum, Noord-Holland

In Sumo Sushi & Grill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!