Departure37258296829
Rumst, België

Geweldige overnachting

Beoordeling van Gooiland Hotel
4,0 van 5 bollen7 jan 2024 beoordeeld
Wat een geweldige ervaring.

Bij het betreden van het hotel word je zeer hartelijk begroet en voel je je direct welkom.
Op moment van aankomst konden we nog niet inchecken, maar konden we zonder problemen onze bagage achterlaten.

Bij het inchecken van de kamer, geraakte we in eerste instantie niet in de gang: de sleutel van de kamer werkte niet om de deur van de gang te openen. Het personeel heeft al het nodige gedaan en ons zeer goed geholpen, maar een oud gebouw kan ook zo zijn kantjes hebben. Niet veel later kregen we een extra sleutel en het probleem was bij deze opgelost.

De kamer was zeer ruim, net en voorzien van alle nodige zaken. Bedankt aan het hotelpersoneel voor de kleine attenties in de kamer.
De nacht zelf was zeer winderig en doordat er enkel beglazing is, was dit bij momenten zeer lawaaierig waardoor de nacht wel onderbroken was. Misschien iets waar in de toekomst aan gedacht kan worden om zo ook een geklasseerd gebouw energievriendelijk te krijgen met dubbele beglazing?

Het ontbijt was voldoende en er werd ook rekening gehouden met de lactose-intolerantie van de familieleden, waarvoor dank.

Wij raden dit hotel ten zeerste aan voor een verblijf in centrum Hilversum!
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 jan 2024
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! We zijn verheugd te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad tijdens uw overnachting in ons hotel.

Onze excuses voor de kleine ongemakken bij het inchecken en het geluidsoverlast die u in de nacht heeft ervaren.
Helaas kunnen wij de beglazing niet aanpassen, vanwege het feit dat we ons in een monumentaal pand bevinden.
We waarderen uw begrip voor de uitdagingen die een monumentaal pand met zich mee kan brengen. Bij ons staat duurzaamheid hoog op onze prioriteitenlijst. We laten dit dan ook zeker terug komen in andere aspecten van het verblijf. Bedankt voor het benoemen hiervan.

Nogmaals bedankt voor het aanbevelen van ons hotel voor een verblijf in het centrum van Hilversum. We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Madelief de Vink
        3.2 km van Gooiland Hotel
        Meer hotels in Hilversum bekijken
        Beoordeeld op 5 januari 2024

Hoi

Helaas kan ik niet heel positief zijn.
        De kamer was prima, ontbijt wel heel eenvoudig/summier.

In de gang en trappengat hing een muffe geur.

Daarnaast waren wij verrast dat er asielzoekers gehuisvestigd zijn. Hier is tijdens het boekingsproces nergens over gesproken.
        Dit vind ik echt niet kunnen.
        Ik heb nu niet de keuze gehad om hiervoor te kiezen.
        We hebben het ook niet als prettig ervaren.
        Er gebeurt in Nederland toch regelmatig iets met asielzoekers, ik weet dat ze niet allemaal zo zijn, maar heb me toch niet op mijn gemak gevoeld wanneer ik over de gang of in het trappengat liep.
        Ik ging samen met mijn man een nachtje weg voor zijn 60ste jarige verjaardag, hier hadden we ons op verheugd maar is nu toch tegengevallen.

Datum van verblijf: januari 2024
        Madelief de Vink, Gastenservice/Front Office van Gooiland Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2024

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. We stellen feedback altijd op prijs, omdat het ons helpt om onze dienstverlening te verbeteren. Het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden was met uw verblijf.

We zijn blij dat de kamer naar tevredenheid was, maar we betreuren het dat het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed. We zijn momenteel naar manieren aan het kijken om het ontbijt uit te breiden, zonder hiermee de prijstoegankelijkheid te verlagen.

Verder nemen we uw bevindingen in het trappenhuis serieus op en zullen we ervoor zorgen dat het probleem wordt aangepakt en opgelost. Een frisse en schone omgeving is voor ons van groot belang!

Wat betreft de aanwezigheid van onze vaste gasten zullen wij naar manieren kijken om hier duidelijker over te communiceren. Het welzijn en comfort van onze gasten staan altijd centraal bij ons, en we betreuren het dat we niet tijdig op de hoogte zijn gebracht van uw ongemak. Ik zou dan ook graag in contact met u willen komen om uw ervaring nader te bespreken en tot een gepaste oplossing te komen.

Ik hoop dat we u in de toekomst nogmaals mogen ontvangen, zodat we uw ervaring bij ons ten goede kunnen veranderen.

Madelief de Vink

Beoordeeld op 13 december 2023

Mijn vrouw en ikzelf hebben afgelopen weekend een nacht van uw gastvrijheid mogen genieten. We waren aangenaam verrast door de vriendelijke en klantgerichte benadering van de medewerkers. We hadden een mooie, ruime kamer met mooi uitzicht. Het hotel is inderdaad prachtig qua bouw, hoewel hier en daar wat gedateerd. Mooi, dat u ook asielzoekers gastvrijheid biedt. Misschien goed om daar vooraf wat informatie over te geven, zodat het niet als een verrassing komt voor de gasten.

Datum van verblijf: december 2023
        Beoordeeld op 11 november 2023 via mobiele applicatie

Goed, netjes, service gericht, goede bedden, ruime kamer, modern ingericht en verzorgd. Welkomst drankje. Ook een goede logeerlocatie als je bij het Japanse restaurant naast Hotel Gooiland gaat eten als je niet dichtbij woont. We komen zeker terug

Bedank Schoonmaakbedri... T
        Rudith Spreeuwers, General Manager van Gooiland Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2023

Bedankt voor je recensie. Wat leuk om te horen dat jullie hebben genoten van onze service gerichtheid, en modern ingerichte kamer. We kijken uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Rudith

Beoordeeld op 4 november 2023

Zeer vriendelijke bediening, duidelijkheid en behulpzaam.
        De kamers waren zeer netjes, alles heel proper en degelijke bedden.
        Koffie op de kamer en kleine frigo.
        De Parking was er gratis en heel makkelijk bereikbaar. Duidelijk aangegeven waar het hotel zich bevindt op wandelafstand.
        Het ontbijt was ook lekker vers en met de glimlach werden we bediend.
        Wij raden dit hotel te zeerste aan.
        Kortbij allerlei eetzalen en een heerlijk Japans restaurantje in de Lobby.

We hebben genoten van ons 3 daags verblijf.

Jocelyne Waleffe

Reistype: Reisde voor zaken
        Rudith Spreeuwers, General Manager van Gooiland Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2023

Beste Jocelyne, ontzettend bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de kamer en het vriendelijke personeel. Hopelijk mogen we jullie binnenkort weer verwelkomen. Met vriendelijke groet, Rudith

Beoordeeld op 4 november 2023

Goed en netjes het ontvangst aan de balie en de bediening. Als het weer nodig is komen we graag terug. Was een overnachting die het waard was om geen honderden kilometers op en neer te rijden. Misschien vermelden of koffie/ thee apparaat op kamer gratis is of dat men ervoor moet betalen.

Reistype: Reisde voor zaken

Bedankt voor jullie leuke recensie en de tip om te vermelden dat de koffie en thee op de kamer gratis is. We kijken er naar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Rudith